Solkompis...

09-09-30

Igar borjade dag med att jag tranade riktigt hart igen, fast annu mer. =) Ah, va skont de kanns nar man staller sig i duschen helt genomsvett efter en traning och kommer ut som en ny manniska.

Mia ar fortfarande hemma fran jobbet, men klarar sig battre och battre hela tiden. Vi at frukost ute pa terassen igar igen vilket ar sa harligt. Sen la vi oss i solstolarna vid poolen i flera timmar. De ar mycket lattare att sola och gora saker nar man ar tva. =P

Frammat dagen sa blev vi rastlosa och bakade faktiskt brod. De ar ett brod som hon har bakat forut har i australien och det va sa himla gott. Svart att halla fingrarna borta kan jag saga. =)
Har ar lite kort ifran igar nar vi satt pa terassen och gottade oss med lite kaffe. Som ni kanske ser sa har vi inte haft regn pa ett tag, sa till och med palmerna som ar vana med varmen borjar torka ut.



Aven blommorna torkar ut...



Och sen har vi ju de "sota" trollslanderna ocksa =P



Men nagra fina blommor har vi allt.





och en av alla snygga pickuper =P



Det kommer fler sanna bilar under tiden jag lyckas fa kort pa dom. Det finns verkligen manga snygga sanna har av olika marken.

Sedan va de dags att goa middag, och igar blev de faktiskt stuvade makaroner och veggie bullar. Hemma gjorda =D Super gott!!! O sa va de dags for sangen igen... =P

Imorgon har jag lite bilder till dig Mikael, som jag lovade ;)  Hihi...

Kramisar fran mig... =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0