Sol o bad...

09-09-21

Igar tog jag som sagt lite bilder pa stranden och utsikten som vi har. Ni ska fa se den med en gang. Denna dagen ar de inte sa mycket strand. Jag ska ta ett kort nar vattnet ar lagt sa ska ni fa se hur vi har de da. Vattnet varierar har namligen. De gar inte sa mycket langre upp an de ni ser pa detta kortet. O sen kan det sjuka ner jatte mycket sa stranden blir asaremega stor.



Man kan ocksa ga till en utsikts plats och darfiran kan de se ut sa har.





En sot liten fagel =)



Vagorna smaller emot berget



haftiga trad med rotter ovanfor jorden =P



Nere pa stranden



Har ser ni en som surfar och en som haller pa att ramla av =P



Sa har kan de ga nar flod blir till ebb



Ja de va dom bilderna jag hade for denna gangen. =)

Dagen bestod av att jag tog min vanliga promenad langs med stranden. Med kameran denna gangen da som ni ser. Jag at god frukost glomde som vanligt kameran till frukosten. =P Sen lag jag i solen ett par timmar. De tar ju att tag innan de hander nagot pa mig som de flesta vet. Jag ligger ju med 30 solkram ocksa. Vilket gor att de hander annu mindre. Fast solen har ar sa grymt mycket starkare an hemma, sa man maste ha kram.

Vid 15 tiden sa slutade fakiskt Maria jobba. Sa vi fick lite tid att umgas. O vet ni vad vi gjorde? Hehe... Tjejgrejer.... Vi la pa aniktsmask, fixade naglarna, la pa nagelack, aven pa tanaglarna. Vi klippte ocksa topparna pa varann. Hade med andra ord en helskon eftermiddag och kvall. ( i solnedgangen far jag val lagga till ) Tihi...

Ja, sa nu ar jag fitt for fight igen. Yeah... De ar sa skont att vara har assa. Jag tror nog att ni ar LITE avundsjuka ;)

Mer bilder pa Cafet kommer imorn. Ha de super bra dag, for de ska jag ha =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Nee.. inte alls avundssjuk!!

2009-09-21 @ 15:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0