Slappar dag...

09-09-26

Igar gjorde jag orehort lite. Jag vaknade, bloggade de lilla jag skrev. Gick till gymmet for att gymma, men val pa lopbandet insag jag ganska snart att det inte skulle ga. Det va for forsta gangen fullt av folk inne pa gymmet ocksa. O dar stod jag och klarade itne av att ga pa lopbandet ens. Jag fick bryta. Sa jag stretchade lite grann for att sedan ga upp till rummet igen. Mina benhinner gor fortfarande ont. Shit ocksa. Jaja, battre lycka nasta gang. =P

Jag duschade av mig och gick sen ner for min frukost. Denna gangen provade jag faktiskt nagot nytt igen =) Banan brod med smor farska jordgubbar och gradde pa. =P Gradden va tydligen bara for att Mia ar van att se mig med gradde pa mackan. De va gott, men valdigt mattsamt.

Efter de gick jag och la mig i solen i 30 minuter. Mer orkade jag inte i denna varmen som haller pa att komma. Jag gick in och la mig i soffan =P Dar lag jag och tittade pa tv hela dagen. Just de ja, jag hjalpte till i convinience ett par timmar pa dagen ocksa. =) De va ju ratt bra gjort. Men annars lag jag i soffan anda tills jag gick och la mig i stort sett. Jag at middag ocksa.

Forresten, ni har val inte sett vara ackliga grashoppor som vi har har nere. Skit stora. Kolla in denna.



Kram pa er.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0