Mandag...

09-09-29

Antligen kunde jag ga till gymmet igen =) Jag tranade som aldrig forr =P Nastan iaf. De kom in en mamma o ett barn och bara stod och vantade pa att jag skulle bli fardig pa lopbandet. Vada stressande! Ja, sa de fick bli en kortis, 30 minuter bara. Battre an inget.
Nar jag hade duschat klart sa Ville faktiskt Mia sitta ute i solen och ata frukost. De kandes bra att hon kom upp ur sangen och kunde ta sig utanfor terassdorren. Men sen lag hon i soffan resten av dagen. Battre an tidigare dock, for innan va de sangen hela dagen. =) Sa lite battre med tiden blir de nog, men sakta gar de.

Jag la mig lite vid poolen och sola, tog hand om tvatten och sa at vi tacos pa kvallen. De va for mig forsta gangen sedan jul forra aret som jag fick i mig tacos. O de va till och med helt okej. Jag blev namligen magsjuk precis efter min taco kvall sist, sa de har inte varit sa laskande att ata de overhuvudtaget. Men nu gick de ner. Dock bara en men mycket bra anda tycker jag. =)

Sen gjorde vi inte sa mycket mer. Jag ar mest hemma med Mia nu om dagarna, o de ar alltid kul att fa traffa henne lite mer an att hon bara jobbar. Trots att hon ar dalig.

Inga bilder idag dock, men de kommer nagra imorn. =) Nu ska jag ata nybakat brod =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0