Konstigt väder.

09-09-02

Asså de har varit konstigt väder hela sommaren verkligen, men idag slår väl allt. När jag var på jobbet i förmiddags, så kom en kollega till mig, in för att börja jobba. Då va de sol. När hon hade tagit sina 10 steg in i receptionen och tittat ner på dataskärmen, för att se titta snabbt upp igen när hon hörde smacken i marken av de hårda regnet, så blev vi båda mycket förvånande. Tycker att de va märkligt. Men sen när jag stod inne i köket och jobbade så såg jag en blixt och sekunden därpå kom åskan. O då va min första tanke, " Nu är ovädret här för att stanna ett tag ". Men när jag gick ut till receptionen igen för att titta på ovädret, då lös solen igen. Amen ja blir tokig. Inte undra på att man känner sig konstig i kropp och själ när vädret växlar så fort. =P

Igår som sagt så gjorde jag istort sett ingenting. Irra runt och va allmänt glömsk och trött. =P Så jag la mig.

Idag är jag nog ännu tröttare =P Jag har väl inte gjort några tokigheter än, men de kommer nog. Jag ska ut o springa med drillen senare. Hoppas de är soligt då. =) Efter de blir de nog sängen igen =) Nu har jag bara tre arbetsdagar kvar innan semestern =D Yeah!

Ha de mysigt så här på lill-lördagen =)

Kommentarer
Postat av: Julia

Nu ska vi inte klaga på den svenska sommaren ;) Hört om det är ngn mer som ska med till sälen?

Kram kram

2009-09-03 @ 11:01:55
URL: http://frendbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0