Känns som fredag idag...

09-09-03

Idag har jag gjort mina sista frukostdag innan semestern. Eftersom jag har tänkt så mycket på de så känns de som fredag och att jag inte ska jobba mer. Men så är ju verkligen inte fallet. Jag ska jobba två dagar till, fast i receptionen. =P Hoppas att det blir lika kul som i somras.
Annars har det gått väldigt bra på jobbet idag måste jag säga. Jag har konstig nog varit pigg hela dagen, fram tills jag slutade. O nu när jag kom hem blev jag helt plötsligt super trött. Men de är bara att bortse ifrån de, och börja "jobba" här hemma. Jag måste få gjort de mesta idag, här i min lägenhet. För nu börjar de dra ihop sig =) Om en vecka är jag i Australien och min syster har kommit till Sydney för att umgås med mig =D

Igår under drill träningen, som består av springa/gå fort promenad. Så va de bara jag och Martina där. Så vi fick gå själva. De va helt otroligt nog uppe håll sålänge vi gick, men när vi cyklade hem vill jag inte påstå att de va torrt. Tvärt om, de spöregnade asaremega mycket. Men jag fick se bygglov jobba i Vargön på vägen. De va lite roligt faktiskt. Visste inte ens att de va här i vargön.

Resten av dagen idag kommer bestå av städning av min lägenhet. Jag har ju sovmorgon imorn också, så jag kan greja lite längre ikväll =) Börjar inte förens kl 7.00 Weho...

Imorn är de fredag, yeah.. Ha en bra kväll allihopa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0