Internet trubbel...

09-09-22

Idag har inte internet funkat forens nu. Sa jag kunde inte lagga in nagot inlagg pa morgonen. Men battre sent an aldrig =)

Igar da som sagt sa tog jag faktiskt inte strandpromenaden, utan jag gick ner till gymmet och trande lite. Trots att de faktiskt va ganska svalt dar sa blev jag helt genomsvett =P Jag at en god frukost och sen drog jag faktiskt in mot butikerna igen, hehe...

Jag hade lite arenden som att posta lite kort ;) Kopa en termometer till mamma o pappas pool. Det blev en med en sot haj pa toppen. Den sista ocksa, sa de ar nog fler som gillade hajen.
Just de ja har ar en bild pa drive in systemet. =)




Jag tog aven lite bilder pa Mia och Shawns cafe och convinience. Sa har ser de ut:



Shawn i arbetsklader =)



Affaren:



Sa har ser deras fina skylt ut



De har ar lite mer av hela cafet



Pa kvallen sa gick jag och Maria ut o at lite god mat sen gick vi till surfclub och spelade lite pa banditerna. osv... =P Vi hade alltsa valdigt trevligt. Men vi va tvugna att lagga oss tidigt eftersom vi skulle golfa pa morgonen efterat.

Ne nu far ni vanta tills nasta inalgg... =) Bye bye.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0