Harliga dagar...

09-09-20

Nu har jag faktiskt tagit lite bilder som ni ska fa se pa. =)

Fredagen skrev jag aldrig om i forra inlagget, men de va i stort sett samma som ons och torsdag. Jag vaknade, tog en promenad, at frukost. Solade i solstolarna har utanfor. Gick faktiskt och kopte mig ett USB minne pa 8 GB. Jag maste ha nagonting att lagga alla dessa bilderna i. Han som salde Minnet till mig tyckte att jag var tokig som skulle ha ett minne pa 8 GB bara for bilder. Men jag sa att jag har bara varit i Australien i en vecka hittills och mitt minnes kort i kameran ligger pa 4 GB o de ar redan fullt. =) Sa 8 fick de bli.

Igar va de lordag och morgonen sag ut som vanligt. Gick upp vid 6.30. Pratade iof lite pa skype denna morgonen. Efter de tog jag min strandpromenad och sen at den goda frukosten. Jag far nog borja ta kort pa dessa frukostar sa ni far se vad jag ater ocksa. =) Sen va de bara att lagga sig vid poolen igen.

Runt 17 snaret, varan tid sa ringde mama och pappa pa skype. Tro de eller ej, mende va forsta gangen sedan jag kom hit till australien som jag pratade med dom. Antar att det ar for denna bloggen dom inte har hort av sig tidigare =P Har star ju de mesta som jag gor. Jag lovade ocksa att ta lite kort. Vilket jag faktiskt har gjort. Har ar jag och mia nar vi badar. Jag invigde faktiskt poolen igar. =P Haha, den va ju uppvarmd. Va har jag haft och va orolig over. Jag trodde att det skulle vara svin kallt. Men inte, den va varm. Och den uppvarmda bubbelpoolen va annu varmare =P



Sa har ser de ut frammat kvallen



De har kortet har jag tagit in i lagheteten med poolen i ryggen. om ni forstar. =P



Har ar ett pa Mia och Shawn



Har har vi teve hornan



Koksbordet (med min hatt pa stolen) =P



Mitt egna badrum. Jag tankte inte pa att jag sjalv syntes =P Duschen syns inte, men den ar till vanster om mig.



Mitt eget sovrum. Till hoger om mig sa har jag dubbelgarderop, med helspeglar som dorrar =) (syns ej pa bild)



Mia och Shawns sovrum



Deras badrum. Mia har precis duscht, de ar darfor de fortfarande ar imma pa speglarna. Dom har ocksa en dusch till vanster om  mig, men dorren ar ivagen for att ni ska se den. =P



De va de for nu. Nasta gang ska ni fa se lite bilder pa varan harliga strand och utsikt.
So long for now....

Kommentarer
Postat av: Anita Fock

Huga! Vad gott ni har det. Skulle gärna vara hos er. Förstår att du, Malena vill stanna lite längre. Har nu haft ett jätteroligt "party" med Granqvists. Papi ligger raklångt i sängen och mår som han förtjänar i morgon. Ha ha. Hörs på skypen. Kramis from mamma.

2009-09-20 @ 06:01:45
Postat av: Zandra

Åh, ser ju helt perfekt ut=)

Blir så sugen att fly detta landet hehe

Vilka härliga bilder!

Kommer du ihåg att ta bilder på DIG själv också:P

Ha det så gott!

ps.Jag ska åka och köpa en microfon i morgon.ds

kram kram

2009-09-20 @ 15:45:01
URL: http://zockervadd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0