Golf och kangrur..

09-09-23

Igar Va jag och Maria pa golfbanan. For mig va de faktsikt forsta gangen, men Maria har allt golfat lite har nere i Australien forrut. Hon tog mig till en golfbana dar det garanterat finns kangrur pa jamnt. =) Weho, jag har sett kangrur vilda. O inte pa de avstandet sa jag knappt ser dom utan med knappt en meters avstand. Fatta va haftigt. Jag och Maria rakade sla bada golfbollarna precis precis en hel kangru familj. Gissa vem som fick ga och hamta dom... Jag!!! =D Fy va coolt. Dar stor jag, mitt i en vakande klump av kangrur. Jag vart helt overlycklig. Sen fanns det mer kangrur och andra haftiga djur pa vagen, men de dar forgyllde iaf min dag =P Har ar lite kort pa dom ocksa.







Lite bilder pa mig och Maria ocksa





Mer an dom fran golfen far ni inte se =P

De va roligt att golfa, men lite smatt stressande. Alla dessa manniskor som ocksa ar ute och spelar samtidigt. Dom har ju sa brattom. =P Fast de valdigt roligt att kora baggie daremot. Weho, de ar ju de enda jag far kora har. Dom kor ju for tusan pa fel sida med bilarna har i Australien. Vanster trafik ar inget jag ar van med dirket. Med golfbilen fick jag kora var som helt iaf. (inte pa puttinggreenen dock). Sa har ser bilarna ut inne i har nere.



Haha, de roliga va nar vi kom till en rondell. For de forsta sa kommer vi till rondellen pa vanster sida och sen sa aker man ju runt med sols istallet for motsols. O nar man blinkar in och ut i en rondell sa blir ju allting ocksa tvart om. Haha, de ar nog tur att jag inte far provkora deras bil anda. De maste vara skit jobbigt att gora allt tvart om. =P

Pa kvallen sa at vi middag pa en thai restaurang i samma byggnad som vi bor i. Det va jag, Mia, Shawn, June, Dave och Daves bror och hans fru. Dom va jatte trevliga. O sa himla roligt vi hade. Assa Shawn, han ar inte mycket for gronsaker, speciellt inte gurka. Ater ganrna kott och kyckling o sant. Nar han fick in sin mat, som han trodde va allt detta som han ater, sa fick han in en sketa stor salladstallrik, men massa gurka, tofu (en vegetarisk "kottbit") och helt utan katt och kyckling =P Alla verkligen asgarva. De va nog ingen som fick riktigt vad de hade tankt sig faktiskt.

Efter detta roliga besok sa gick vi alla tillbaka till sangen, utom jag och Mia. Vi hade kul med kameran istallet =) Har har ni nagra exempel pa de ;)












Forresten pa denna bilden ser ni hur de kan se ut nar det ar lite mer strand o mindre vatten pa beachen



Thats it for today... byebye

Kommentarer
Postat av: Zandra

hahahaha!! Fan va coola ni är;-)

2009-09-23 @ 13:26:20
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hoppala vilka otroligt fina kort och vad roligt ni har det. Kramis från mamma

2009-09-23 @ 16:25:24
URL: http://fock.blogg.se/
Postat av: Linda

Coolt med alla kängrurs på banan :D

Snygga kort haha =)

2009-09-23 @ 21:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0