Fredag!!!!

09-09-04

Äntligen är de fredag!!! Jag har slutat jobbet för dagen, Reception idag. De va faktiskt lika kul som i somras.

Sen blev de raka vägen till Willys för att handla kräftskive grejer. Det kommer bli super det här. Efter Willys blev de Z-fisk. Jag hade beställt kräftor och räkor till mig och ett par till. O de gick super.

Nu är jag hemma hos mamma och pappa, Jag skulle åka hit för att få en överraskning =) O de kan man lätt säga att det var! Jag fick ngt som jag verkligen kommer att ha nytta av i Australien =D Weho, tack mami o papi o moffa! Nu ska jag nog klara mig tror jag =P

Snart är de bandy också. De va inte igår jag spelade de. Jag har nästan glömt av hur man gör =P Så vi får la se hur de kommer att gå idag ;) Efter bandyn ska jag och några till duka upp och förbereda inför kräftskivan imorn =) De kommer också att bli kul, eftersom vi hittade massa bra grejer!

Ne nu måste jag dra mig... See you all...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0