Dag 5...

09-09-17

Denna dag ar de dags att aka "hem" mot Coolum Beach. Alltsa dar Mia och Shawn bor. Flyget gar inte forens 13.50 sa tanken ar att vi ska hinna shoppa lite mer och saklart, fa i oss en god frukost. Vi hittade som vanligt inget speciellt under shoppingturen. Men battre lycka i Coolum forhoppningsvis. =)
Vid 12 tiden tog vi taxi mot flygplatsen. Chufforen skrattade at oss nar han forsta hur tidiga vi skulle bli. Ja men vada, de ar val battre att va i god tid, an att va forsenad. =P
Vi vantade inte sa lange anda. De tar ju faktiskt ett tag innan man gatt igenom alla kontroller och incheckningar o grejer. Val pa flyget bar de av mot Coolum. Vid 15.30 va vi framme och Shawns pappa kom och hamtade oss i hans bil.

A men shit, ni skulle se bilarna har nere. De finns en variant, i mangder iof, men den ar sketa cool. De ar en pick up. Ingen av dom vi har hemma. O de ar val de som gor den sa intressant. Jag maste ta kort pa den nan dag sa ni far se. Ah sa fuskigt. Alla bilar har nere ar rena hela tiden. Dom har ju inge regn eller vinter som gor den sketen. Hur fuskigt ar inte de da?

Iaf, nar vi kom fram sa fick jag hejat pa alla har nere. Ah va lange sen de va jag traffade Shawn. De va roligt att se han igen. Jag maste ta kort pa han i hans foraldrar sa ni far se dem ocksa. De hande val egentligen inte sa mycket mer den dagen. Jag o Mia packade upp, at lite mat och packade igen, for dagen darpa skulle vi ge oss av pa en heldag for att se valar =)

Jag har mitt eget sovrum, eget badrum och allt ar sa snyggt. Wow assa, utsikt mot havet har vi ocksa. Pool precis utanfor terassdorren. Ett traningsrum vaningen under, som jag har tankt prova sa snart jag orkar. =P Solarium, finns det ocksa vilket jag inte riktigt forstar mig pa. Men de ska tydligen vara bra att ha. tssss......

Ne, nu bar de av till sangen ater igen. Ni som vill komma o halsa pa. Tveka inte. Kom hit!!!!!! "Tata"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0