Cleaning day....

09-09-25

Igar borjade dagen med att jag bloggade, men kande att de ar nog dags att jag stadar lite har hemma =P

Jag tog hand om tvatten, plockade undan disk, damsog hela lagenheten, moppade golven och damma av lite. Stadade aven mitt sovrum och badrum, konstigt nog sa ar de alltid dom platserna som ar sketnast =P
Det blev skinande rent.

Sen gick jag for att trana lite pa gymmet igen, denna gangen tranade jag faktiskt sa pass att jag markte av de under dagen. Jag har nog varit lite snal med farten pa mina steg innan. Hehe....

Sen va de bara att duscha av sig och ga ner att ata lite frukost igen =) Igar va en san dar bra dag i cafet ocksa. Det va en hela del folk som kom och at frukost. Sa mitt besok blev inte sa langvarigt denna morgon.

De blev helt enkelt en dag i solen for mig. Jag till och med badade i poolen, trots att det va massa snorungar dar =P

Sen nar klockan drog sig mot 15 sa skulle jag ater igen hjalpa Mia i cafet. Jag tog emot en hel del inne i convinience faktiskt. Borjar komma in i de dar nu =D

Sen kan jag inte pasta att det har hant sa mycket mer faktiskt. Vi at pizza till middag och sag pa en film. Sen gick vi och la oss... =P

Glom inte att hora av er om hur ni har det ocksa. Skicka mejl, skriv ett inlagg eller tajma in msn nar jag sitter dar =P
Kram kram pa er....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0