Varm choklad...

09-10-30

Igar vaknade jag upp vid 7 faktiskt. Gick till gymmet vid 9 och bloggade dar emellan. =P

Jag at frukost hemma men gick till cafet for en kaffe. Tog en svang till resorten for att hamta barnsang till Alice som snart ar har =) Tillbaka till cafet och at lunch. Efter de till resorten igen for att hamta en barnstol. Sen ater till cafet for en varm choklad =P Inte for att jag fros, men jag har vantat sa lange pa att prova den. O va god den va!!!! =D De va latt den godaste chokladen jag har druckit. Mamma, du hade gillat den kan jag saga! =)

Nar jag va fardig med allt ata och dricka i cafet sa gick jag hem och tog hand om barngrejerna jag hade burit hem. Tvattade lakan och tacke och satte ihop barnsangen.

Shawn vaknade denna morgon med varsta bakfyllan. =P Han till och med stannade hemma fran golfen. Da ar de allvarligt =P De ar inte mycket som gor att han hoppar over golfen, men denna dagen blev en film dag for Shawn. Han hyrde eller kopte x-men den nyaste filmen. Och den sag han tva ganger om. Haha, va da bakis. Orkade inte ens satta pa en ny film. =)

Dagen till anda slutade med att jag gjorde min forsta makaronilada eller vad de heter. Valdigt enkelt och onyttit. Makaroner, ost och gradde. Sen va varan dag slut ater igen =D

Kommentarer
Postat av: Nina



Hej igen!

Pratade med Malin i telefon i morse. (klockan åtta här, klockan tre där) De är i Singapore och försöker ställa om sin jetlag. Resan hade gått jättebra. Alice hade t o m sovit ca 6 timmar på planet så det var nog en lättnad. De skulle ut och titta på stan och vänta in sitt bagage som inte kommit fram. Men de hade fått lite kompensation och hygiengrejor av flygbolaget fattade jag som så det var lugnt. Vad ROLIGT ni ska ha! Jag kan inte fatta att jag egentligen skulle varit med. Jag hoppas ni hittar en sparkdräkt med kängurur eller hajar på åtminstone till liten... så vi får ett minne i alla fall. ; )

Ha det gott och hälsa alla.

Kram Nina

2009-10-30 @ 12:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0