Vanta pa mig...

09-10-19

Ida, jag laste ditt inlagg, de gor inte mig natt om du vantar en dag pa att se New moon, jag ar ju hemma den 21. Eller vill du valdigt garna ga pa premiaren sa far du ju de saklart. Men jag VILL ocksa se den! =P

Iaf, vart var vi nu. Jo Fredag...

Jag vaknade upp pigg och redo for en ny dag med boken i solen vid poolen. =) Jag gick ner till gymmet en svang, strecha lite och sen gick upp igen =P In i duschen tvatta mig lite och sen ut igen. Jag va sa uppe i boken sa jag ville bara ut och lagga mig. Jag tog pa mig solkram och va redo att ga ut, men da, i samma stund som jag tog tag i boken sa ringer hemtelefonen. Oj oj oj, nu vill nog Mia att jag kommer ner och ater frukost. Jag svarade "Hello Malena speaking", svaret som kom efter de va inte Mias. Det va Dave som ringde och han undrade om jag kunde tanka mig att hjalpa till pa deras resort fredag, lordag och sondag. Jag skulle till och med fa betalt =D Sjalvklart sa jag och tankte pa att pengar behovs verkligen just nu. Vi skulle motas upp pa cafet. Jag at lite frukost och sen foljde med dom till deras resort. Jag hade en avreselagenhet och en lagenhet att stada dar det bodde folk. Tydligen sa far man betalt per lagenhet, inte per timme som vi far hemma. Men stadning ar betydligt battre betalt har nere an hemma iaf =) Sa de va bara att borja... Efter ett par timmar va jag klar och kande redan vilket tungt jobb det va anda. Och tva dagar aterstod att jobba. Mer och mer rum skulle det bli ocksa. Jaja, jag gick tillbaka till cafet for att ta mig en kaffe. Kl va redan 14 sa de va ingen ide att lagga sig vid poolen egentligen, men jag satte mig dar med min bok en timme iaf. Inte mycket solande for jag satt i handuken. Kandes som jag fick lite for mycket sol pa en gang under gardagen. =P

Nar Mia och Shawn kom tillbaka sa blev det middag och sen natten. =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Jaha, okej. men då är det klart att jag väntar!! :D



jag fixar biljetter när dom kommer ut! :)

2009-10-20 @ 09:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0