Sunshine Plaza

09-10-16

Tisdag och onsdag va Mias lediga dagar =) Pa Tisdagen tog vi bussen till de stora shopping centrat igen =)
For en vecka sen sa gjorde jag sonder mina nya fina skor som jag kopte i en av skobutikerna dar, sa jag tog med mig dom for att fa nya. Och de va inga som helst problem =D Weho! Dom hade blivit mina nya favorit skor ocksa sa det va himla tur att det gick bra.

Sen maste jag bara visa er vilka otroligt snygga partyklader jag har kopt =) Julia, nar jag kommer hem ska vi parta, sa de sa!!!



Oj, fel hall pa den. Men a, ni ser val. Skarpet kopte jag till. Sa de sitter inte fast pa linnet.



Dom har skorna har jag kollat pa VALDIGT lange. Under hela min vistelse har nere sa har jag velat ha dom. Jag har bara sett dom i svart och sa har de varit OTROLIGT dyra. Men nu hittade jag ett pa som va i silver, mycket mer mig och det var 30% rabbat. Dessutom fanns det bara en storlek kvar som passade mig. Jag sag hur det stod mitt namn pa dom =D Sa himla coola!!!! Tycker dock inte Mia, men skit samma. =P

Sen kopte jag allt mer saker men de va inte lika roliga. Ne, nu ska jag och Mia ga ner till havet och bada... Resten av dagen antar jag att ni kan lita ut..  =P Hem, ata, sova ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Klart vi ska parta när du kommer hem, det har jag redan planerat :D Det ska bli så kul när du kommer hem, men jag kommer nog att känna mig ännu blekare än vanligt när jag kommer träffa dig bara ;) haha.

Ha det bäst! Pussar!

2009-10-16 @ 11:48:19
URL: http://frendbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0