Stada, stada, stada....

09-10-29

I igar va det en stad dag. Speciellt for Mia. Jag kan val tycka att det ar lite onodigt att stada nar de anda ar nagra dagar kvar till familjen kommer. Men hon ville fa de gjort. Jag gick och tranade och greja undertiden hon stadade =P

Men allra forst satt jag och pratade lite med folk hemma. De va riktigt trevligt ;) Och undertiden jag gjorde de sa va Mia pa brandutbildning med hotellagarna har. De holl pa 1.5 timme sa hon fick nog gatt igenom lite smatt och gott.

Mia och Shawn hade bestamt att de skulle ha en halv dag ledigt var igar, sa kl 14 gick Mia ner for att jobba och Shawn slutade for dagen. Jag foljde med for att ta med mig en kaffe hem.

Jag satte mig och blogga hela eftermiddagen, men tanke pa att jag la in en del kort igar sa tar det en bra stund innan man blir klar.

Kl 18-19 skulle jag faktiskt hjalpa till i Convinience igen. Dar satt jag i en timme helt sjalv. Jag hade bara tva kunder undertiden =P Men jag fick last dagstidningarna iaf =P

Nar jag kom hem sa kom June och Dave strax efter. June hade lagat mat at oss =D Sa himla snallt. Sa vi at ris med nagot gott till. Och hade vinprovning igen. Allt som ska saljas i cafet maste provas, sa att de vet vad de saljer. Jag forovrigt dricker bara for att det bjuds =D Tihi.... Jag gick inte och la mig forens kl va 23 tror jag. Jag pratade med Julia igar kvall med... Hihi, roligt =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0