Regnskog...

09-10-27

De ar val bara att borja visa bilderna pa en gang antar jag =P

Jag vaknade iaf upp i huset som vi fick bo i. Ratt sa stort och fint hus. Jag borjade med att ta en dusch, ingen traning denna helgen inte =(



Tanias bil som vi akte i hela vagen =)



De fint lila traden som jag har pratat om for ett par inlagg sen...



Lite fina utsikter, vi akte till en regnskog som fanns i caffs...



Fina vattenfall langs med vagen fanns de ocksa.



Tania, Dam, Damien (har ingen storre koll pa hur de stavas) =P



kolla in detta stallet =D



En liten sot odla till =)



Man kunde ga in i regnskogen, men lilla jag ar radd for smadjur, sa vi gick ovanfor den istallet. Men eftersom jag ar radd for hojder, sa redan halva vagen ut pa skywalken stannade jag. =P Tania och de andra fick ga ut till anden och ta kort med min kamera. Har star iaf jag, jag ar anda ratt sa hogt upp. De hoga traden ar ju slut precis ovanfor mig.



Men dar de andra star ar de lite hogre =P





De va de vi gjorde istort sett i lordags. Ah just de, de roligaste av allt, Jag... "Lyssna" nog nu, Jag korde Tanias bil pa kvallen nar vi skulle aka och handla. =D Weeeeee...... Guuuuuuuud va roligt!!!!!! Snacka om att de forgyllde min dag. =D =D =D Jag satte mig i bilen, kollade i speglar, drog fram satet, kollade vart blinkers och vindrutetorkarna var osv. Allt for att verkligen veta vart allt ar. Och sa startade jag bilen och tryckte pa gaspedalen och akte. Gissa vart jag korde? Haha, pa hoger sida vagen. Tania som satt brevid mig sa bara, du vet att du kor pa hoger sida av vagen nu vilket inte ar sa smart med tanke pa i vilket land du befinner dig i?!... A men shit... Haha... Men efter de va de anda inte de som va svarast, for nar jag val borjat kora sa kunde jag ganska latt se vilken sida som jag faktiskt skulle halla mig pa. Daremot att se och kanna hur mycket bil man har pa vanster sidan va riktigt svart. Anda har inte Tania sa himla stor bil som ni sag langre upp pa bloggen. Men de hjalpte inte sa mycket. Jag ar ju van med att ha bara min dorr pa vanster sidan, men nu va de en hel bil. Super laskigt! Och en sak till, haha, att komma ihag vart vaxelspaken sitter =P Det va en manuell bil, sa jag va tvungen att vaxla hela tiden. Med tanke pa att jag alltid har haft min vaxelspak pa hoger sida sa pa ren automatik ville hoger armen ut at sidan. Men dar va visst en dorr. Haha, ett under att jag inte har blamarke pa hoger handen med tanke pa hur manga ganger jag smasha in den i dorren. Ah shit va svart. Sen att vaxla med vanstern va inte de lattaste heller, nar jag val fick dit handen pa vaxlingen. Oj oj, men otroligt roligt va de anda. =)

Vi gick ut en svang med Kiesha som va deras hund och senare pa natten kom de mer familjemedlemmar for att traffas. Vi gick o la oss runt 02 pa natten =)



Kommentarer
Postat av: Linda

haha, kan se det framför mig när du försöker växla med högerhanden :p Men tur det gick vägen då ;)

Fina bilder =) Kram kram

2009-10-27 @ 11:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0