Minigolf....

09-10-28

Oj vad tiden gar fort, jag kommer ihag nar de va slutet pa september och borjan pa oktober och jag skulle komma ihog att skriva manad 10 istallet for 9 har pa bloggen. Nu borjar min resa hem narma sig ocksa. Josses, de ska bli sa himla kul att komma hem och dansa igen. For att inte tala pa att traffa alla manniskor, men jag kan inte pasta att jag tycker de ar trakigt har. Tvart om, men de finns alltid vissa saker som man saknar. Min bil ocksa for den delen. Oj oj, att komma hem o fa kora min bil efter 2.5 manad, de kommer nog att vara det allra roligaste. De ar nog de jag saknar mest har nere.

Men iaf, sondag ar det jag ska skriva om nu =)
Vi vaknade efter en Jatte lang sovmorgon och akte faktiskt direkt ivag for att bada i havet. Jag har ett par bra bilder pa de faktiskt =) Titta har ska ni fa se...

Har har vi Dam, Damien och Tania igen



Tania tar upp massa plats =P De andra tva ar bakom



Dam



Kolla in snyggingarna =D



Har ar allihopa, tanken va att alla skulle hoppa samtidigt, men tydligen sa horde inte alla nar personen som raknade sa 3. Sa Dam ar langst fram och skymmer tania bakom, de som star kvar ar Adam och Damien, tjejen bakom ar flickvan till Julian som ni ser langst borti luften och Auzzie ar redan halvvags i vattnet =P



Sen har vi dom igen, kolla in Auzzie med grona byxor. De dar ser ut att kunna gora unt om han inte hinner dyka ner.



Efter dessa harliga dopp i det helt klarbla vattnet sa gick vi till sondagsmarknaden for att ata frukost. Det lag typ 5 meter ifran stranden. =) Och sag ut lite sahar.







Jag at nagot som kallades for hamburgare, fast de som jag hade i va stekt agg, ost och tomat, sa det va allt frukost mat anda. Med en farskpressad juice till =D

Efter denna vistelse va vi tvugna att aka, for Dam skulle jobba och behovde skjuts dit. Sa nar vi kom hem igen sa tog jag lite kort pa hur det sag ut inne i huset. Har sov jag pa golvet och Tania sov i en sang som inte riktigt syns pa kortet.



Har sov Adam



Koksbordet med massa saker =P



Jag och deras hund Keisha



Teve hornan



Nar Dam val slutade jobba sa akte vi till ett spelstalle dar det fanns minigolf. Men inte vilken minigolf som helst, utan i morker med sant dar ljus som gor att vitt lyser =P Jag forsokte ta lite kort dar inne...









Efter att ha spelat minigolfen ett par vandor sa fick vi reda pa att det fanns ett spel till som hette nagot i stil med Ball Basterds. De va jatte kul, man skulle skjuta gummi bollar pa varann. =) Det sag ut sa har...



Bollarna skot man med lufttryck. Vi korde de ett par ganger ocksa och mitt lag som bestod av mig, Tania och Damien vann bada gangerna =D Weho!

Sen va vi helt slut =P Hehe, skjutningen tog kal pa oss... Sa vi akte och kopte pizza och sen va klockan redan 19. Vi skulle hem denna dagen, men pa vagen skulle vi hamta Damiens fru. Sa efter x-antal timmar i bilen mot Brisbane sa va vi val framme hos Tania. Eftersom vi kom fram ganska sent sa stannade jag hos Tania over natten.
De va bara att borsta tanderna och sen lagga sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0