Matshopping....

09-10-29

Jag vaknade vid normal tid igen. Kl 6.00 Och satte mig framfor datorn for att prata med lite vanner. =) Vid 8 tiden vaknade Mia. Hon ville uppenbarligen inte trana denna morgon, for hon gick raka vagen in i duschen. Men med tanke pa att jag bara atit massa socker i helgen, sa va de dax for mig att ga till gymmet iaf. Jag gick pa lopbandet och korde lite hantlar. Markte ocksa att jag haft for latta hantlar innan =P Sa jag hojde mig en grad. Sant ar alltid kul.
Jag va fardig med traning och duschning runt 9.30. Da gick vi till cafet for att ata frukost. Och det blev mer an de. Vi satt sa pass lange att Mia tog tva kaffe vi bada at frukost tva ganger. Haha, man ska inte ha brattom i onodan. Vi 11.30 slutade med att vi akte till mataffaren.

Aven dar inne tog det en stund, de kandes som vi handlade hela affaren. Det gick till slut pa 223 dollar. Ta de ggr 6 sa far ni se =D

Men anda hade vi inte fatt allt, vi gick lite i sma affarer med for Mia skulle handla massa saker till cafet. Vi akte iaf hem och stallde in maten i kyl och frys och lamnade bilen tillbaka till June och Dave. Sen gick vi bort till ett par affarer till. Men pavagen sag vi att det borjade komma in morka moln. Ah, de hinner aldrig bli regn innan vi ar klara. Men jo da, vi han ga in i forsta affaren, som saklart ligger sa langt bort hemmifran som du kan komma. =P Ju langre vi gick inne i affaren, desto mer regn kom de. Haha, jag har verkligen otur nar de kommer till regn. Men ja, de va ju bara att traksa hemmat nar vi hade fatt de vi ville ha i butiken. Sedan dess har jag stannat hemma ett par dagar =P

Nar vi kom hem sa va pappa pa skype och han hade kopt en ny telefon. De ar inte ofta pappa gar ut i butiker for att handla, men nar han val maste sa... Han hade lyckats att tvatta den gamla telefonen i tvattmaskinen =D Hehe... Men enligt mig sa va de nog dags att skaffa en ny mobil anda for han. De blev till och med en Nokia =) De gillar vi!

Jag och Mia har moblerat om har lite ocksa. Nu sover jag i teverummet/koket. Precis vid datorn =) Tihi... Har ska pappa sova sen och jag i soffan =P

Frammat kvallen bestallde vi Indien mat =D Mumms...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0