Mandag...

09-10-20

Igar va de mandag och jag passade pa att gora sa lite som mojligt. Ovanligt va? =P

Jag hade sovit ganska daligt under natten, det va varsta askovadret och da kan inte Malena sova ;) Lag och lyssnade pa askan i tva timmar mitt i natten och sen tillslut somnade jag om igen. Pa morgonen vaknade jag inte forens kl 8. Josses, jag som tankte ga upp i tid, men inte da. Trott va jag ocksa, hade ingen som helt lust att trana denna morgon. Jag satte mig direkt framfor datorn och borjade blogga =) skrev ett par inlagg, at av den sista yoghurten och sen gick jag ut och la mig vid poolen med min bok igen. Dar lag jag i 3 timmar. Josses assa, den dar boken ar sa grymt intressant. De varsta ar i slutet av varje kapitell hander det hela tiden nagot spannande, sa man maste ju borja pa nasta kapitell for att fa reda pa vad som hander. O sa haller jag pa. I mitten av kapitellen sa kanner jag, ne nu far jag sluta lasa nar detta ar slut, men sa maste jag fortsatta nar jag kommer till slutet for jag blir alldelles for nyfiken.
Iaf, efter 3 timmar gick jag in och forsatte lasa inne =P Men runt 14.30 ringde Dave och undra ifall jag inte ville komma till cafet och fa lite lon for mina timmar jag gjort i helgen. Ah ja, inga problem. =P Jag gick ner och tog mig en smarrig mjuk kaka och lite kaffe och sa fick jag min lon. De kandes bra. =)

Helt plotsligt va kl redan 16.30 och hela dagen hade passerat. Jag gick tillbaka till hotellet och dar va Shawn. Han ar pa kurs mandag och tisdag denna veckan. De har fatt alkoholtillstand i cafet nu, men for att fa salja alkohol over huvudtaget sa maste en av managerna gora denna kursen. Bada maste dock gora en endags kurs, men de ar lite lattare iaf. Jag undrar om vi har sanna regler hemma? Hoppas inte de, for isf saljer nog alla restauranger alkohol olagligt =P

Frammat kvallningen at vi god mat som Shawn hade lagat. Lax med potatismos =D Super duper gott maste jag saga. Sen gick dom bada raka vagen till sangen medans jag satte mig vid datorn och pratade med Julia =) Vi har massa planer framover =D Weho, sa HIMLA kul! *Langtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0