Ledig dag...

09-10-07

Jag kan verkligen inte fatta hur fort tiden gar har nere. Om tva dagar skulle jag egentligen akt hem. Vilken himla tur att jag far stanna kanner jag bara. Jag borjar verkligen trivas med det har livet =) Ga upp pa morgonen nar man vaknar, mellan 6-8, ga till gymmet, duscha, ata serverad frukost gratis, ga till poolen eller stranden, bada lite, hem o blogga, ga till cafet igen o ta sig nagot gott att ata och sa lite farskpressad juice till, lasa tidningar, vanta pa att Mia eller Shawn ska komma hem sa vi kan borja med mat, se pa film och sen sova. Ah, ar inte livet harligt ibland? =D

Idag nar jag gick inte pa bloggen hade jag fatt ett inlagg av Nina =) Va roligt att hora ifran dig. De ar kul nar folk jag inte ens vet laser mig blogg lagger in lite inlagg for att visa att de finns. =) Jatte skojigt tycker jag!

Igar sa gick jag upp vid 6 for att prata med Sverige igen =) Maste ju halla mig uppdaterad om vad som hander hemma =P Sen vid 8 tiden vaknade Mia till liv ocksa. Det va hennes lediga dag denna veckan sa vi skulle ut och ga tillsammans. Vi tog annu en vag som jag inte gatt forrut. Jag maste ta kort pa de ngn dag. Det finns namligen traningsstationer har. Det finns en traningsslinga man kan ga dar dom finns. Jatte kul =)

Vi fick ta en snabb promenad, for kl 11 skulle Mia va hos osiopaten. Den ar en tjej som ar specialicerad pa muskler dar och hon skulle hjalpa Mia med hennes problem i revbenen. Men forst ska vi hinna med frukosten. Vi delade pa turkish och toast. =D Medans Mia va hos ostiopaten gick jag hem for att stada lite. Plocka disk, hanga tvatt och plocka undan.

Vid 12 tiden va Mia klar och jagstod utanfor och vantade pa henne. Vi skulle handla mat och lite mer skvallertidningar som vi kunde lasa nere i cafet. =P

Vi kom hem och tog oss ett bad i poolen, vi han knappt hoppa i innan de rusa upp massa folk fo att se valar ute i havet igen. O denna gangen va det verkligen en hel familj som plaska och hoppa. Jag forsokte allt att ta kort, men det ar lite forlangt avstand for att det ska synas nagot har i bloggen. Men kul ar det iaf for oss som star och tittar pa valarna =)

Sen lag vi i solen vid poolen och laste tidningar i timmar =P Jag maste lara mig mer engelska och da ar det bra att lasa tidningar, sen ar det val ett litet + om det star lite roligt i den ocksa =P Tihi....

Vi gick sa smaning om in satt pa massa party musik och rockade loss har pa golvet mitt i tv-rummet =D Sen va dagen sa gott som slut, vi gjorde lite makaroner och at med ost och sen la vi oss for natten.

Nina foresten, jag har faktiskt inte lyckats att komma till ett glass cafe an, men vi har ett super bra inte alls langt har ifran som jag lange tankt ga till. Jag ska nog gora de idag, sa skriver jag om de imorn =)

Kram pa er.. Glom inte att det ar lill Lordag idag =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0