Katefestival...

09-10-04

Igar borjade jag med att satta pa datorn nar jag gick upp ur sangen. Jag blev ocksa fast dar i timmar. Det slutade med att jag sket i traningen denna dagen helt enkelt. Lite strejk mot dagen innnan kan de val kanske ocksa ha varit =P

Jag fick antligen pratat med Julia. Jag har inte hort nagot av henne sedan jag akte, sa det var verkligen dags! Det va sa himla kul att se dig ocksa. Hur grymt ar de inte da, att prata och se varann helt gratis, trots att det ar evigheter mellan varann. Tank bara vad det hade kostat att ringa varann pa telefon. Oj oj oj, tur att internet finns sager jag bara. Jag tror bestamt att jag och Julia pratade i upp till 3 timmar. Hehe, mycket att prara om nar man har varit borta fran bade jobb och fester sa lange ;)

Nar jag val kom ifran datorn vid 13 tiden sa hade min mage kurrat tillrackligt lange. Frukost dags! Denna gangen gick jag faktiskt inte till cafet och at, utan jag at hemma. Men de drojde inte lange till innan Mia ringde och fragade vart jag holl hus. Jag maste saga att hon tog allt valdigt lang tid pa sig att ringa anda, om inte jag har varit nere i cafet innan 9 brukar hon allt ringa annars =P Sa jag gick ner och tog mig en kaffe och lite godis. =)

Denna helgen ar inte som vilken annan helg har i Coolum, det ar Katefestival. =) Flygande drakar kan man val saga pa svenska =P Dom tavlar i att ha upp en drake langst b la. Sen sa ar det en liten marknad och lite korv och brodstand och grejer. Jatte mysigt verkar de vara, om man slipper vara sjalv. Men som tur va sa skulle Mia fa sluta tidigt danna dagen. =D Weho, kl 15 gick hon upp och duscha medans jag fick vara i convinience och cafet. Halv fyra kom June och skulle hoppa in for Mia och da gick vi till stranden. Mia hade packat en liten picknick korg med grejer. Sa strax innan alla drakar och festival manniskor sa satte vi oss pa en filt pa stranden for att oppna en Bacardi Breezer och en cider. Mmm, harligt varre. Vi blev kvar dar tills hela picknicken va slut. Jag tog lite bilder undertiden vi satt dar faktiskt =P Forsokte aven ta mer bilder pa snygga tjejer at Mikael.=P

Massa folk och drakar



En snygging i bikini



Ser ni krabban i sanden?



5 snygga tjejer som ar pavag att festivala...



ser ni vad det ar? =)



Visst ser detta ut som en vinoppnare?. Fast den va Valdigt stor for att vara de.



Nar vi sag att klockan va 16.55 sa va vi tvugna att ga hem. Kl 17 maste vi som sagt vara pa hotellet. Men da kom vi pa, jag har ju fortfarande inte varit pa taket. Sa dit gick vi och tog lite kort. Denna dagen har varit helt fruktansvart varm maste jag bara saga. Det va nog inte de som naturen behovde. Redan pa morgonen kande man en brinnande rokdoft och in i cafet kom det aska. Fran taket av hotellet pa kvallen sag man varifran detta kom. Ni ska fa lite bilder pa detta.

Har ar iaf utsikten fran taket ner pa stranden.



Kommer ni ihog nar Mia tog mig upp for en backe och visade massa hus o grejer. Har ser man liten bit av den vagen vi gick.



Vi gick nog pa den lilla vagen ni ser ovanfor den stora. Och sen va det bara uppfor hela tiden. Mer o mer..... Runt massa coola hus. Men de ser ni inte fran har.



Mer utsikt med hus



Sen har vi ju hotellets egen tennis bana, omman tycker det ar roligt. De gor jag, men anda har jag inte varit dar och spelat an =P



Ni ser gangvagen i tra pa denna bilden. Den vagen gar langs med stranden hela vagen till utsiktsplatsen Point Perry som jag har visat er. Det ar super fint att ga dar varje dag.



Har ar poolen uppifran. Den som ja ligger och solar vid varje dag =)



Sen ska ni fa se pa lite fina manskensbilder. De va lite kul faktiskt, for nar jag pratade med Julia pa msn, sa tog hon med kameran ut pa balkongen sa att jag fick se hur det sag ut hemma i Sverige. Det va da fullmane, en kvall senare har i Australien kollar jag pa manen har och det ar full mane. Hade ingen aning om att de va fullmane samtidigt.





De va de... Efter denna fina utsikt sa gick jag och Mia och tog ett bad i poolen... =)

Ha de skojigt, imorn har jag MASSA kul och beratta, hehe... Las da vettja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0