Jobba....

09-10-19

Okej, da va de Lordag och redo for en ny arbetsdag =) Jag gick upp, skrev lite i bloggen at lite yoghurt och flingor sen ringde Dave. Han ville att jag skulle komma over direkt. Jag hade bestamt med June dagen innan att jag skulle komma kl 10, men nu ringde Dave kl 9.30 o sa kom pa sturt. Josses, pa med klader och spring. =P Nar jag kom dit skulle jag fa jobba med en tjej till. Vi hade 4 lagenheter att gora sa de behovdes tydligen en extra. Lagenheterna ser olika ut ocksa, det finns mellan en baddars och 6 baddars rum, och vi fick saklart bara stora sketiga rum. Sa de va verkligen tur att hon kom in. Nar vi hade gjort lite mer an halften sa satte vi oss for en kaffe. Jag fragade henne vad hon har for intressen och till min forvaning sa sa hon att hon gillar att dansa =D Wow, inte bara de, hon hade gatt balett kurser ocksa. Ja men halla, jag har bara letat overallt efter nagon som gillar att dansa och sa bor det en i Coolum. Hon hade till och med en kille som ar Norsk. Haha, da kan ju vi prata med varann pa varat eget sprak. =P Hon sa iaf att hon skulle ta med mig ut pa party dar hon brukar parta. O det lat intressant tycker jag. =) Tydligen sa gillar inte killen att parta langre sa vi far ga ut bara hon och jag =)
Iaf, det tog oss 5.5 timme att bli klara med 4 lagenheter och sen va vi ashungriga. Hon akte hem och jag gick till cafet for att ata lunch. Jag bara vrakte i mig mat, och sen pricken over it, jag at en muffins pa de ocksa. Jag stod mig hela dagen och kvallen pa de.

Nar jag kom hem la jag mig i soffan och laste min bok, sen va de dags att ta ett dopp i poolen. Medans jag simmade lite kom Mia hem fran jobbet och hoppade ocksa i vattnet for att simma lite. Vi avslutade allt med att sitta i bubbelpoolen och spa oss lite =P

Nar vi kom in igen sa at Mia och Shawn lite left over och jag va fortfarande matt sedan lunchen =P Jag la mig i sangen och laste min bok for att till slut somna efter x-antal kapitell.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0