Jobba mer...

09-10-19

Sondag och jag gick upp for att fa i mig lite frukost innan jag begav mig till resorten igen. Denna dagen skulle jag jobba med en annan tjej. Hon va tydligen "huvudpersonen" som stadare dar. Vi hade 5 lagenheter att gora och pa nagot konstigt satt sa gick de jatte fort denna dagen. De va iof inte de storsta rummen och inte heller va dom sa himla sketna, men med rast sa blev vi klara pa 4 timmar. De basta va att pa rasten nar vi satt och drack kaffe sa kom forst June med en toastad macka med massa gott i, och sen 5 minuter senare kom Dave med massa goda kakor =) Vi va klara vid 14 tiden och sen begav jag mig till cafet igen for att ta en kaffe som jag har gjort de senste gangerna efter jobbet =P

Mia slutade kl 15 sa da gick vi upp till lagenheten, men jag hade pa nagot konstigt satt MASSA overskottsenegri, trots att jag har jobbat. Jag sa till Mia att jag skulle ga ner till gymmet en svang och det slutade med att jag va dar sa lange att hon trodde att det hade hant nagot. Sa hon gick ner till gymmet for att titta om allting va som de skulle =P
Jag borjade med att ga pa bandet och kunde inte sluta, jag kunde nog ha gatt och sprungit pa den hela kvallen och natten som de kandes just da. Men efter ca 1.5 timme ville inte mina knan riktigt fortsatta som jag ville, sa jag fick helt enkelt sluta. Men jag gick till hantlarna istallet, tranade lite styrka och strechade massa. Helt plotsligt sa kande jag att jag var vigare an vanligt ocksa =P Sa jag strechade mer an vanligt. Jag brukar inte tycka att det ar roligt mer an 5 minuter, men som sagt jag kunde nog ha hallt pa med allt hela natten =P Men efter ett par timmar nere i gymmet ville Mia att jag skulle komma upp. Hon hade lyckats dra i sig en hel flaska vin medans jag va borta och Shawn jobbade. O nu ville hon bada i poolen. Men inte sjalv sa klart. Och de va ju egentligen inte sa dum ide. Eftersom jag va svettig efter traningen men anda inte kande att jag tranat fardigt, sa kunde jag fortsatta simma istallet. =D Vilket jag gjorde lite, men strechade nog mer. I vattnet ar det ju annu roligare att tanja pa sig, for jag behover inte anvanda sa mycket muskler. Allt bara svavar i vattnet. 
Till slut hoppade vi i bubbelpoolen en stund tills vi kande att de va dags att ga in.

Mia ringde och bestallde pizza, men med tanke pa att jag hade tranat och statt i sa kan jag inte pasta att pizza ar det basta att dra i sig, sa jag och Shawn bestallde mat ifran Indien restaurangen. =) 30 minuter senare hade vi atit upp allt och va stopp matta som vanligt =P Sangen nasta :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0