Jobba....

09-10-28

I mandags vaknade jag upp hos Tania. Vi tog en dusch var och sen akte och kopte en kaffe. Efter de va de raka vagen till taget for min del och jobbet for Tanias del. Jag spenderade tva timmar pa taget innan Dave kom och hamtade mig. Jag han bara satta mig i bilen innan han fraga om inte jag kunde tanka mig att jobba pa resorten nar vi kom fram. Och faktiskt sa kande jag att gud va skont att fa rora pa sig lite. Men forst lite frukost och saga hej till Mia och Shawn pa cafet.

Vi hade 8 lagenheter att gora rent. "Pust" va min forsta reaktion, men nar jag gick in i dom sa va de inga som helst problem. Dom va nastan helt rena. Eftersom vi far betalt per unit sa blev de ratt bra betalt nar de gick sa fort som de gjorde =) Weho! 600 kr pa 3.5 timme =D

Jag va klar runt 15 da jag gick till cafet och drack lite vatten och sedan antligen hem till hotellet. Men som sagt, jag fick ju inte med mig min vaska med en gang, darav att mina blogginlagg tog sa lang tid. For jag hade trots allt lite bilder att lagga in. Men nu sa....
For ovrigt i mandags sa gjorde vi stuvade makaroner igen med veggibiffar. Super duper gott!!! Sen raka vagen i sangen for att forbereda sig pa en stad och matshopping dag under tisdagen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0