Ivag igen...

09-10-23

Jag skrev visst fel datum igar sag jag. De skulle sa klart sta 22 istallet for 21 =P
Jag kan borja med att saga att nu ska jag aka till Brisbane igen. Fast Brisbane blir bara en snabbvisit, for nar jag gar av taget dar ska jag aka ner langs med guld kusten i 4 timmar Tills jag kommer fram till ett stalle jag inte kommer ihag vad det heter =P Som vanligt ar mitt minne kortare an en guldfisk.

Igar vaknade jag upp nagra gangen pa morgonen men kande inte alls for att ga upp. Till slut gick jag upp och da satt Shawn vid datorn. De va nog forsta gangen han har varit hemma pa morgonen nar han har varit ledig. Jag bytte om och gick raka vagen till gymmet.
Wow, ingen dar, da kan jag spela musik pa mobilen hur hogt jag vill =) Jag gick en stund pa lopbandet och sen gick jag faktiskt till hantlarna igen. Jag behover lite arm och rygg muskler nu om jag ska plocka frukt nasta gang jag kommer till australien =P Efter lite mer an en timme i gymmet begav jag mig in i duschen. Shawn hade akt till golfbanan och jag passade da pa att satta pa musiken pa datorn. =) De kan va ratt skont att vara sjalv ibland assa. Jag har hittat en bra radio kanal pa datorn ocksa. =D Party latar. Weho...

Jag glomde lagga ut lite bilder pa Dave nar han flyger "drake" =) Denna Dave jobbar pa en restaurang brevid cafet. Han ar upp i denna nastan varje dag och ibland kommer de fler och vill vara med =P





Jag gick ner till cafet och at frukost. Det blev tjockt ljust brod med stekt agg. De va mumma! Jag hjalpte aven Mia lite i convinience. De hade kommit ny choklad som skulle packas upp och da ar saklart jag redo att hjalpa till ;) Nar de va klart ville Mia rakna dricksen de hade fatt fram tills nu. Sant tycker jag ocksa ar roligt sa jag hjalpte till med de med.
Nar jag val kom tillbaka till hotellet och satte mig vid datorn sa ringer Mia, de hade kommit tre snygga elektriker till cafet. Haha, men jag satt ju redan och prata med en pa datorn ;) Nar vi hade pratat fardigt sa gick jag ner till cafet igen, men da va dom klara, haha. Jag han iaf se en liten svang hur domsag ut. Men jag tror inte de va min smak riktigt. =P

Efter de sa va klockan redan massa och jag gick hem och borjade med maten faktiskt. Jag skulle tydligen laga mat denna eftermiddag. Det blev veggibiffar med stuvade makaroner. =) Mmmmmmm.... Sen sag vi pa en jatte rolig film, Hot Fuzz. Om ni inte har sett den sa gor de! =D Den va skojig!

Sen va de raka vagen till sangen for att lasa boken igen. =) Nu ar de inte mycket kvar. Bast jag lamnar den har nar jag aker ivag sa jag har nagonting att gora nar jag kommer hem =P

Jag antar att jag far skriva lite om idag ocksa, sa slipper jag de nar jag kommer hem igen pa mandag. 

Jag vaknade samma tid idag som jag har gjort de mesta nu. Gick som vanligt direkt till gymmet. De konstiga ar att jag kanner mig nastan tjockare nu an innan jag gick till gymmet. Jag ater inte ens lika mycket godis har som jag brukar. Hmm, konstigt. Jag jogga lite pa lopbandet och gick ater igen till hantlarna.

Denna dagen ar lite stad och tvatt dag for mig. Eftersom jag aker igen sa far jag val se till att de ser lite iordning ut innan jag lamnar stallet. =P

Jag har faktiskt tagit kort pa mig och min fina klanning nu. Jag hittade en sjalvutlosare pa min kamera, sa jag tog nagra bilder. Men har kommer iaf en bild pa den fram och en bak.





Vad sager ni? =D

Jag hoppas att jag inte far de lika krangligt med taget idag som sist gang. =P De verkar som om jag kommer vara hemma tidigt pa mandag, sa jag ska nog hinna blogga lite redan pa mandag.

Nu kommer snart Pappa, Malin, Anders och Alice =D Ah vad roligt!!!! Vi langtar har nere.... Kram pa er...

Kommentarer
Postat av: Mamma Fock

Hej gumman! Attans vilken snygg klänning. Passar skitbra på dig. Men du, vart är du på väg och med vem denna helgen eller till vem??? Skicka gärna ett SMS. Kramis från mamma.

2009-10-23 @ 06:53:59
URL: http://fock.blogg.se/
Postat av: Linda

As snygg klänning malena =) Ha så kul i helgen!! Här blir det party på lör, för övrigt blir det tentaplugg :p Kul Kul.... kram!

2009-10-23 @ 10:16:02
Postat av: Julia

Klänningen var skit snygg du! Passa jätte bra i den! Bra du börjar träna lite in för frukterna ;) haha. OCH DU ÄR INTE TJOCK!!

Skulle behöva prata med dig lite om Ronnum, du kommer aldrig tro vad som hänt! Men vi kan kanske prata på måndag, är ledig då :) ska jobba hela helgen dock...

Pussar!

2009-10-23 @ 14:02:44
Postat av: charlotte

KOM HEM!!!!!

2009-10-25 @ 18:08:48
URL: http://amazinglotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0