Grattis Robin!!!!!!!!!

09-10-26

Forlat mig Robin!!!! Grattis i efterskott. Jag vet att du fyllde den 23 Oktober, jag har bara inte kommit sa langt att jag har skivit ett inlagg och grattat dig an. Hoppas du hade en sketa bra fodelsedag!!!!

Da var jag tillbaka i Coolum igen iaf. Jag har inte fatt hem mina grejer an, min vaska ligger i June och Daves bil. Sa jag har inte fort over nagra bilder i datorn. Men de kommer, jag lovar!

Resan till Brisbane gick mycket bra. Nar jag kom fram till Brisbane sa hamtade Tania upp mig och vi akte direkt till en killkompis till henne for att plocka upp honom med. Det var tills hans familjs hus i Coffs Harbour vi skulle. Det tog 4 timmar att kora dit, sa vi va inte framme forens mitt i natten.
Ah, sa himla sjukt. Australien ar ju ganska stort som de flesta vet. Hela Europa far tydligen plats om man skulle jamfora. Sa landet ar uppdelat i olika stater. De har med andra ord olika lagar och regler. Sa har i Queensland, dar Coolum ligger, har dom bestamt sig for att inte andra klockan sa som vi gor hemma. Men i New South Wales dit vi akte, dar har dom bestamt sig for att gora de. Med andra ord sa fran Brisbane och 4 timmar nedat landet sa fick vi flytta klockan frammat en timme. Hur sjukt ar inte de. Vi flyttade oss inte inatt landet direkt, utan rakt ner, langs med kusten. Haha....

Iaf, vid kom fram mitt i natten och blev valkomnade med en kopp te och lite vindruvor. De va snallt tycker jag. =) Sen gick vi faktiskt och la oss. Jag aterkommer med resten nar jag har fort in bilderna i datorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0