Grattis Mathias!!!!

09-10-05

Idag vill jag borja med att Gratta Mathias Norrback, och sa vill jag Gratta Sanna. Hon fyller 4 okt och det ar de ju fortfarande i Sverige. =P

Da ska vi se. Igar gick jag upp redo for ett traningpass pa gymmet. Jag korde riktigt hart igar assa, sa hilma skont. Helt genom svett och totalt utmattat klev jag in i lagenheten. Jag fick satta mig innan jag gick in i duschen. For om man duschar direkt efter en traning, sa kommer man ur duschen helt genom svett igen.

Jag skrev i inlagget igar att ni skulle lasa idag, for jag skulle komma fram med nagot roligt, och de kommer nu. Nar jag som vanligt skulle ga till cafet och ata frukost, sa gick jag forbi receptionen som jag alltid brukar. Dar satt Denise (agaren) och hennes son Travis. Nar jag hade passerat dom slog de mig vad jag och Mia kom overrens om dagen innan. Om jag skulle se Travis innan frukost skulle hon se bade mig och Travis komma for att ata frukost. Sa jag vande mig om och fragade Travis om han inte skulle med till cafet och ta en milkshake. Det ar nagot han kommer for att kopa flera ganger i veckan namligen, chokladmilkshake =P Eftersom han ar sa otroligt blyg sa satt han bara dar och nastan till och med fragade mamma om han fick ga med mig. Travis ar 18 om ni ville veta, sa han kan bestamma sjalv. =P

Han foljde med iaf och min tanke nar vi gick ner till cafet var, varfor skulle jag dra med mig han nu da. Vad ska vi prata om, jag kan knappt engelska och han ar sa blyg sa han sager inte ens nagot om jag inte borjar pa en mening, da han kanske svarar, yes...  

Men nu va det gjort och jag fick forsoka se till sa att det inte blev pisamt. Travis tog som sagt en chokladmilkshake och jag tog turkish bread med scrambled eggs =) Det gick faktskt ganska bra. Jag kunde ju inte prata hur mycket som helst, eftersom jag at. Sa de va ganska latt. Men sen nar jag hade atit klart, vad ska man saga da. He he, ja vi satt tysta en stund tills jag fragade om han inte ville med och kolla pa Katefestivalen... Det sag namligen ut att vara mer folk och drakar uppe idag. Han verkar inte ha sa mycket liv han heller sa han ville med.

Vi gick pa stranden langs med vattnet och pratade faktiskt nastan hela tiden. Eftersom vi inte har pratat med varann forut, sa har man en del att prata om anda. Jag tog aven lite bilder ifran festivalen som ni ska fa se har.






Kolla in va snyggt dom har byggt i sanden!





Efter att ha varit och sett detta i nagon timme sa gick vi strand vagen tilbaka till hotellet. Da sag Travis att det va stora vagor i vattnet. Eftersom han alskar att surfa och tydlien gor det varje dag sa ville han forstas ut i dessa vagor. Han fragade om inte jag ville lara mig. Ha ha ha, sa jag. Inte tanker jag ga ut i de farliga vattnet. Glom de, men jag kan titta pa ;) Hehe, de kan ju vara ganska intressant. Sa pa hotellet bytte vi om till bad och surfklader for att bege oss ner till stranden igen. Och sjalvklart tog jag med mig kameran =D Sa ni far se nar han surfar.








Sen ville jag ha en helbild pa han ocksa, men da precis tog han upp handen. Sa ni far ha overseende med de =P



Australien sager hej till er hemma i Sverige ocksa =P



Efter att jag har fatt se hur man gor nar man surfar och konstaterat att det inte ar nagot for mig, sa gick vi tillbaka till hotellet och kom overens omatt vi skulle synas igen for att gora andra utflykter. =P

Josses, jag har fatt en kompis har nere, som inte ar Mia eller Shawn. Kul kul.... =D Nar jag kom in i lagenheten sa ville jag bara fora in korten i datorn sa att jag fick se bilderna. Hihi.. Ibland ar de bra och ha kamera. Sen sa kom Mia hem och efter en timma sa skulle hon tillbaka till jobbet och tydligen jag med =P Dar va vi fram till kl 19.30.
Sen va det dags for middag! Mums, Shawn hade lagat makaronilada eller hur de kallas pa svenska =P Gott. Sen va de sangen nasta. Vilken dag, undra hur Mandagen blir ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0