Breaking Dawn...

09-10-18

Torsdagen va en san dar harlig dag nar jag bara gjorde ingenting igen =) Jag vaknade upp och gick ner till gymmet, men nar jag skulle stalla mig pa bandet sa insag jag att inga maskiner va pa. inte nagon pa hela gymmet, (som behover strom alltsa). Sa jag gick till hantlarna och korde lite med dom, strecha lite och sen gick upp till lagenheten igen =P
Jag at flingor har hemma och sen drog pa mig massa solkram och bikini for att ga ut till poolen och lagga mig i solen hela dagen.
Ni vet i tisdags nar jag och Mia va pa Sunshine plaza, da kopte jag en bok. Jag har fatt for mig att jag vill lasa engelska bocker, det ar nog darfor jag laser tidningar i massor hela tiden. Men sa kom jag pa nar jag gick forbi en bokaffar, att det ar ju mycket battre att kopa en bok.
Eftersom jag hatar att lasa bocker egentligen sa va min tanke att ta en liten lattlast bok. Jag letade och letade, sa himla svart att veta vad man gillar nar jag inte laser i vanliga fall. Men sa fick jag se... En bok som ar gjort pa en film som jag alskar. Twilight!!!! Wow, den vill jag lasa. Fast sen sag jag New Moon ocksa, det ar ju den som kommer ut pa film nu i november. Jag kanske ska ta den da, de ar ju kul o lasa en bok som inte kommit ut pa film an. Men som jag definitivt ska se nar jag kommer hem till sverige. Fast nej vanta, de finns ju en bok till. Eclips, en tredje bok. Hmm, undra om dom kommer gor tre filmer da. Men da maste jag ju nastan kopa den. Fast jag vill ju lasa nu, de innebar att jag kommer lasa fortsattningen pa New moon innan jag har sett filmen. Men jag ville bara ha alla, fast dom kostade ratt mycket assa. O sen hade nog min vaska pa vag hem till sverige vagt lite val mycket om jag skulle komma med massa tunga bocker i den.
Men ne e, nu ser jag annu en, bockerna blir tjockare och tjockare for varje bok som kommit ut ocksa. Men den har sista maste vara alla tre bocker. De ser ut sa. Hmm, jag tar den.
Det slutade med att jag kopte den tjockaste boken av alla =P haha, 700 sidor. Den heter Breaking down...

Jag han i stort sett bara lagga mig vid poolen och borja lasa boken sa insag jag att detta va inte alla bockerna, det va en 4:de bok. Men oj, jag hade lamnat alla tre forsta bockerna for att kopa den 4:de. Smart, hur skulle jag kunna veta vad som hant emellan forsta och den sista? Jaja, de va sa spannande sa jag bara fortsatte lasa. Jag laste nog 100 sidor rak av. I solen vid poolen, tror ni jag fick farg pa kroppen eller? =P Haha, jag insag dar efter x-antal timmar att jag va lite varm och behovde ta ett topp. Saaaaa himla skont! Efter de gick jag faktiskt in och kollade mig i spegeln, OJ. Ok, jag har nog aldrig legat ute i soolen sa lange. Tack vare min 30 solfaktor blev jag rakt av brun istallet for rod, forutom pa ett stalle som jag sag ut att ha missat. Nedanfor bikinitrosan. Shit, knallrod. De kandes nar jag senare pa dagen duschade kan jag saga.

Sen satte jag mig vid datorn och borjade att blogga tills Mia och Shawn kom hem. Vi at mat och sen gick o la oss.... =)

Kommentarer
Postat av: Ida

Den första boken är så himla bra, men inget slår ju filmen!! Hade hoppas på att vi skulle gå på tvåan när den kommer, men du är ju inte hemma då(20 nov) så får väll se den själv :P hehe.



Men det kommer att komma en tredje film oxå!! :D



Låter som om du har det bra där nere. Kram

2009-10-18 @ 15:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0