BBQ...

09-10-21

Jag vaknade upp ater igen sent, kl 8 igen. Harre gud, jag borjar bli en somntuta. Denna natten har jag till och med sovit massa. Trottare an vanligt va jag ocksa, konstigt. Jag gick iaf upp ur sangen och tankte att jag maste verkligen ga till gymmet idag. Med mycket lite lust tog jag med mig vattenflaskan och gick ner till gymmet. Det va endast en person dar inne, och saklart sa va hon pa lopbandet. Jag gick till hantlarna sa lange och tranade lite armar sa lange, men efter 15 minuter trottnade jag. Jag gick ut igen for hon va inte klar. Men jag maste verkligen trana intalade jag mig, och satte i lurarna i oronen, pa med musiken och gick ut istallet. Jag tog till och med den langa vagen. Tur de for jag hittade ett 2dollar mynt pa vagen. =P Jag tjanade pengar for att ga ut istallet for att trana pa gymmet =) Weho!

Tillbaka hemma igen gick jag in i duschen vilket va mycket skont. Sen tog jag pa mig mysiga klader for att ga ut pa "stan" lite. Kande for att titta lite i affarerna igen. Jag hittade ett par Natio kramer till =P Men de va faktiskt de enda jag kopte ocksa =)

Jag satt pa cafet ett tag och fikade och drack kaffe, men frammat lunch gick jag till poolen for att lagga mig och lasa min bok =D

Runt kl 16.30 va Shawn hemma fran sin kurs och darmed klar med den. De hade gatt bra. =) Mia va hemma runt 17 och dar borjade varan forberedelse for kvallen. Vi skulle ha grillkvall har pa hotellet. Shawns foraldrar och kusin med sambo och barn skulle komma.
Vi han bara borja med potatissalladen innan de forsta personerna ramlade in. Super trevliga som alla Australienare ar va aven kusinen med familj.
Det va den godaste grillade maten jag atit pa valdigt lange maste jag saga. Mmmm, ah jag at grillad majskolv ocksa. Det ar nagot jag ganska nyss har lart mig ata. Iaf sa har inte atit de mer an ett par ganger sedan jag tyckte att det va riktigt smaskigt. Det fanns sa mycket mat sa vi hade nog kunnat vara minst dubbelt sa manga.
En av sonerna som va med fyllde 6 ar precis pa tisdagen, sa vi fick till och med hemma gjord tarta som foraldrarna hade bakat. =) Inte illa far jag saga.

Gasterna gick nog har ifran runt 21.30 vilket kandes ganska sent for alla oss som lagger sig tidigt pa kvallen. Sa det va raka vagen till sangen nar vi ater igen blivit sjalv har.
Det va en riktigt lyckad BBQ maste  jag saga, det gor jag garna om!!! =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0