Banditer....

09-10-02

Igar vakande jag upp till vackarklockan. Det va Mias forsta arbetsdag sedan hon blev dalig. Shawn hade sin lediga dag sa nagon maste bara ut alla stolar och bord i cafet. Och den lyckosten blev jag =) De gick ratt fort. Efter en halvtimme sa va vi redo att oppna. Da gick jag tillbaka for att satta pa mig traningskladerna. Igar va en san dar harlig dag som jag kande for att ga ut och ga istallet for att ga till gymmet. Det finns ju fortfarande manga stallen som jag inte varit pa an. Med musik pa mobilen och lurarna och oronen sa va jag redo att utforska annu mer av Coolum. =)

Har ar lite bilder fran min upptacksfard...



Har ser ni Point Perry, det ar utsikts platsen jag tog kort ifran for ett tag sen. Har ifran ser man valar simma forbi varje dag =)



Har ar en liten strand om man vill sola sjalv och bara ha den gott.



En mysig vag ner till stranden kan se ut sa har...



Har ar en val som man ser ifran Point Perry, utsiktsplatsen jag visade har innan.



De syns inte sa jatte bra pa bilden kanske, men det ar ju anda nat nastintill precis dar dom ar, sa de kan inte kommer namnare. Men de ar ratt haftigt att se live.
En liten sot fagel till =)



Har ar stranden igen som jag brukar vara pa. Borjar bli lite mer folk nu an va det va nar jag kom hit. =P



Efter den harliga promenaden sa gick jag som vanligt in i duschen och bara njot nar jag gick ur. Sen va de dags for frukost =) Alltid lika roligt att ga och ata frukost pa ngt satt. =P Det blev turkish bread med marmelad.
Sen gick jag hem och tittade pa teve. Frammat eftermiddagen kom Shawn hem fran golfen och fragade om jag ville med ut och ta en ol. Oj, redan tankte jag. Men va tusan. Jag behover ju inte bry mig om tiden, jag har ju semester =P Haha, mot Surfclub helt enkelt. Dar blev de tva ol och lite spelande pa Banditer. Ah, de ar sa roligt att spela pa sanna maskiner. Tur att vi vann de gangen. Jag tror vi sattsade 20 dollar och gick darifran med 40 sa de va bra. Sen gick vi till en annan pub och banditbar =P Jag fick i mig tre Bacardi Breezer och Shawn fick nog i sig 5 el 6 ol. Haha, har spelade vi nog for 50 dollar sammanlagt, men vann totalt 150 dollar, sa plus aven dar. =D Weehoo... Ses nasta torsdag sager jag bara =)

Nar vi tagit ut sista vinsten och kollade pa klockan sa va den 17.10. Alldelles for mycket med andra ord. Vi maste ju vara tillbaka till hotellet senast kl 17. Ah, shit. Vi som inte ens har handlat mat. Skynda skynda!!!!
Nar vi kom tillbaka till hotellet runt 17.30 sa va Mia redan hemma. Lite smatt sur pa oss for vi inte kom hem i tid dock, men de gick snart over =P
Jag och Shawn at fried rice med Salmon och Mia at rester =P Sen tittade vi pa en film, eller ja, en halv, for sen gick vi och la oss.. =P kl 19.30 De brukar bli tidigt i sang nar man bor har. Men de ar perfekt med tanke pa att solen ar uppe mellan 5-19 ungefar..

Tack for inlagget Ida och Robin =) De varmer att hora fran er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0