Välkomna till Australien!

09-11-02

Nu har pappa, Malin, Anders och Alice kommit hit =) De va roligt att möta upp dom och krama om alla. Men de va inte lätt med omställningen för dom. Så de blev att hälsa på alla innan de gick och la sig fär att sova en stund. Jag tog allt lite bilder, men jag vet inte om jag ska lägga upp dom faktiskt. De ser nämligen lite trötta ut på de flesta bilderna.

Som ni ser så har jag blivit visad hur man skriver med åäö. Det blir väl lite lättare för er att läsa vad jag har förstått =P

Ja vad som har hänt förövrigt ar inte så mö... Jag återkommer med mer imorgon tror jag....

See ya....

Kommentarer
Postat av: Lena Fock

Hej Malena!



Du som ska hem och dansa 21 november.

Ett nytt dansband har dykt upp på danshimlen

när du varit borta. "Zeke´s" heter de är från Skara.

Ligger i Skaraborgs län om du kommer ihåg svenska kartan. Det blir något att komma hem och lyssna på du. Toppen bra killar. De är med i TV´s dansbandskampen, har du hört talas om va?



Hälsa alla! Ha dä! Kram fastera.

2009-11-04 @ 13:28:40
URL: http://fock.blogg.se/
Postat av: Marie Karlsson

Jo, jag tycker allt att de kan stå ut med att synas på nätet även om de är trötta. Hoppas att det kommer bilder snart på de nyanlända. / Kusin Marie

2009-11-04 @ 22:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0