Torsdag...

09-11-06

Inte mycket till överskrivft idag inte. Hände inte så mycket heller....

Jag och pappa vaknade upp vid 6 som vanligt. Vi tog en promenad, åt frukost och gick sen till stranden för att sola och bada. Malin och Anders kommer alltid lite senare med tanke på att de har en unge att ta hand om på vägen =P

När jag tröttnade på att vara i solen gick jag hem och satte mitt vid datorn för att blogga. Jag bloggade ju för några dagar igår. Det va lite bilder att visa som ni såg. =)
På eftermiddagen gick jag tillbaka till frissören som jag va hos i fredags, som skulle vara så bra. För mitt hår ser fördjävligt ut =P Jag har nämligen två färger nu. En röd i hårbotten, där min riktiga hårfärg va innan jag tonade de och en färg där resan av de röda va kvar. Fast de är nu tillbaka till den urblekta färgen. Helt enkelt dreta fult. Jag bad dom göra om de fast på ett sätt som såg bra ut. Jag ville gärna ha den röda färgen i mitt hår som jag hade de första två dagarna, men som min frissör i Sverige alltid säger, så kan jag inte färga mitt hår knall rött, utan det måste bli mörkare i början. Och så måste det vara färgning. För att allt som bli en hel het och en fin färg. Så efter ett misslyckande hos frissan här nere så kom dom också på de. =P Jag fick en ny tid, fredag kl 15.00 ska jag dit på gratis återfärgning. =P

Annrs hände de inte så mö igår. Vi handlade mat så att Malin och Anders kunde laga sin kycklinggryta som vi planerat. Jag och Shawn gick till Videoeasy för att hyra Twilight, men de fanns inga kvar. När vi kom tillbaka va maten klar. Vi satte oss efter de framför teven och möla i oss twisties. Det är typ som ostbågar fast krispigare. =) Två påsar gick ner och sen somnade vi allihopa =)

Här är Alice i sin fina klänning =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0