Tillbaka....

09-11-05

Nu äntligen får jag lite ro och blogga. Ska vi se hur ycket jag hinner skriva om innan jag får skrivkramp =P

I söndags så kom ju folket som jag sa och i Måndags tog jag med dom ut i Coolum för att titta runt lite. Vi badade i poolen några gånger och pappa och jag tog även ett dopp i de blå havet. De va fruktansvärt strömt, men de fick gå helt enkelt. Här är kommer ett par bilder på söta Alice.

Alice läser dyckes menyn och visar tänderna =)



Alice sjunger



Alice står på matbordet...



Alice badar i bubbelpoolen...



På måndagen gjorde vi inte så mycket mer än att bara vara. Kolla in allt och sova lite till. De tog ett par dagar för alla att ställa om tiden. Så Inga bilder på de andra denna dagen heller =)

Tisdag däremot så va Mia ledig, vi gick ut en promenad på morgonen, åt frukost ihop för att sedan gå till stranden och bada i havet. Mia och pappa tog med sig den lilla surfingbrädan för att prova på de också. Så här såg dom ut påväg ner till vattnet. =)



Pappa flyger med vågorna =P



Alice tur att hoppa i vattnet. Hon hade nog hoppats på lika varmt som i bubblet hemma på hotellet.



Efter några försök så ser de ut att gå bättre och bättre för pappa på brädan



Även Anders fick till de redan från början



Vi låg på stranden i säkert 4-5 timmar och bara gottade oss. Jag läste min underbara bok såklart. =) Jag försöker dra ut på tiden nu. Det är mindre än 100 sidor kvar och jag vill inte ha last ut den än, så jag läser lite pö om pö.

På eftermiddagen så gick vi hem och tog ett dopp i poolen och sen gjorde i ordning oss för middagen vi skulle ut på med allihopa.

kl 19.00 hade vi bokat bord på en sin restaurang som heter Harvest. De va med alla oss här i lägenheten och June och Dave. =) Super god mat hade dom. Men det kostade där efter. =P

Vid 23 tiden gick vi och la oss igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0