Sverige here I come...

09-11-19

Jag har inte skrivit om vad som har hänt tisdag och onsdag än. Börjar bli en vana nu....

I tisdags va de gymma åskan här. Eller ja, åskar gör de inte så mycket om man jämför med hemma, men blixtrar! Det är som blixtrarna försöker hinna ikapp varann... Det är ingen paus emellan dom. Inte är de en liten i taget heller, utan stora så de täcker halva himlen och resten av himlen lyser upp av ljuset. Jag försökte ta lite kort på dom, men som säkert alla vet så är de inte så lätt. Men dessa två syns de lite på iaf...





Vi gick upp på taket på hotellet och tog massa kort. De är högsta och bästa platsen att stå på om man vill se ngt. =) Perfa....

Iaf, på dagen så va de super fint vänder. Jag, Mia, Malin, Anders, Alice, mamma och pappa åkte till sunshine beach för att äta frukost/lunch. Och sen ta ett dopp i de blå på stranden. De va riktigt härligt. Men jag tog dock inga kort där..
Däremot när vi började gå mot bussen igen för att ta oss hem, så hittade jag ytterliggare en snygg bil =) Kolla här



Nästa gång jag åker till Australien så ska jag banne mig ha en sån =P

På onsdagen så va de bara massa moln på himelen. Jag, Mia, mamma och pappa åkte till Perigen springs, eller vad de hette =P Där åt vi frukost och kollade runt lite i affärer. Sen åkte vi och handlade mat inför kvällen. De skulle bli bbq igen med allihopa + Shawns kusin och familj.

När vi kom hem så fick de bli ett sista dopp i poolen. Sen böörjade vi direkt med maten. Jag hade nog nästan rekord dag i att vara uppe länge igår också =) Luuk kom hit och tog ett par öl med, så jag gick nog inte och la mig förens vid 23. =) Bra gjort av mig måste jag säga... Hehe...

Vi hade massa god grill mat igår. Korvar i olika sorter, lam, stek, majskolv, potatisgratäng, sallad m.m. Riktigt gött och mätt blev man... =P

Ne nu är de torsdag vilket innebär att jag och mamma åker till Sydney om 4 timmar för att vara där över en natt och sedan åka hem till KALLA Sverige. Det känns konstigt att lämna alla här nu, men jag kommer ju tillbaka nästa år igen =) Hehe....

Jag kommer alltså inte att blogga mer förens jag är hemma igen. Det va tur att jag startade bloggen tror jag, för jag har tagit mycket mer kort och tänkt på att korten måste bli bra för att jag ska lägga ut dom här. Så de lönade sig för mig också. =) Jag kommer att fortsätta med min blogg när jag kommer hem, så om ni vill fortsätta höra vad jag gör hemma kan bara fortsätta läsa. Annars har det varit väldigt roligt att så många har läst min blogg ändå. =)

Sista SOLIGA hälsningen här ifrån coolum beach med kramar till er.... Ses i kylan..... =P

Kommentarer
Postat av: Julia

Äntligen är du snart hemma :D Har planerat lite inför nästa helg oxå, den 28 ! Du får höra mer när du är hemma :)

Kramar!

2009-11-19 @ 11:27:25
URL: http://frendbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0