"Surfklubben"

09-11-13

Hehe, nya smeknamnet för surfclub, pappa säger surfklubben även när han pratar på engelska. Mamma och pappa är verkligen duktiga på att prata och lära sig engelska, men de är också bra på att blanda båda språken i meningarna =P

Igår åkte Malin, Anders och Alice till en undervattensvärld. Men säluppvisning och en tydligen VÄLDIGT stor tunnel med hajar och grejer över. Super häftigt!!!

Medans dom va där va jag, mamma och pappa på stranden och efter de gick vi till "Surfklubben" och spelade lite på banditerna. Jag och pappa vann i början, men spelade bort allt igen. Mamma vann i slutet och fick tillbaka nästan allt hon hade sattsat =P

Framåt kvällen lagade jag stuvade makaroner och veggiebiffar. =) Super gott! Men tyvärr åt jag lite väl mycket så jag och Mia fick ta en promenad efter maten =P

Kram kram

Kommentarer
Postat av: Kurt-Lennart Svanström

Hej Malena!

Vad betyder de här tecknen i din blogg.

=) j) =D = P

Int kan jag engelska heller, hoppas Anita o Lennart

kan lära mig, åker därför alldrig på semester.

Hälsningar, Morbror Kåell.

2009-11-13 @ 12:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0