Sovmorgon...

09-11-14

Nu har jag haft sovmorgon ett par dagar.... Jag har inte vaknat förens kl 7. Ändå blir man trött på dagen. Den här solen asså, den tröttar ut en. =P Hehe....

Jag fick ett fint inlägg av min morbror igår, där de fanns en fråga om vad dessa uttryck betyder =) =P =D Om det är fler som inte vet så är = två ögon och ) är munnen. Så =) är en smilegubbe =D Är en ännu större smilegubbe och =P är en gubbe som räcker ut tungan. Det finns ju betydligt fler grimarser än så, men de är väl mestadels dom jag använder här på bloggen.

Igår iaf så låg vi vid stranden en del, badade i havet lite och va hemma och slappade lite. Kl 17 gick jag, mamma och pappa för att spela Lawn ball igen. =) Mamma gjorde de för första gången och efter ett par skott så klarade hon sig riktigt bra. Hon vann till och med över mig och pappa =P Säkert nybörjar tur. Tihi....

På kvällen lagade Malin och Anders köttfärssås och spagetti. De va riktigt länge sen jag åt de nu. Och gott va de =) Smaskens...

Under kvällen och natten fick vi laddat alla kameror inför den stora bröllopsdagen. =) Nu är de inte långt kvar till Fock och Johansson blir ett par på riktigt! Ska bli skoj att få vara med på bröllopet. Så imorn blir de förhoppningsvis endel bilder =D

See ya next time....

Kommentarer
Postat av: KÅELL

Jag sparar alla bilder.

Förstår int att Anita, förstår hur man gör.

Hon skojar med mej.

Skriver på hotmailen sen.

2009-11-15 @ 18:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0