Planerat...

09-11-25

Igår gick jag upp kl 5. Vanknade och va jätte pigg =P Jag städade undan all packning som va sens resan. Kände att de va nog på tiden =P

Vid 12 tiden åkte jag in till stan och käkade luch på Italia med Julia. =) De va jätte god mat där över lunchen också. Kvällarna brukar ju vara bra med. Så himla kul de va att sitta och tjöta med Julia igen... Vi satt där i två timmar och bara pratade i ett... Sen åkte vi hem till "henne" (Mathias lägenhet) för att planera resan tillbaka till Australien =) Vi gjorde de ett bra tag tills vi åter igen snackade om annat. Så kl 21 kom jag därifrån... Jag kände att mina sömntutor i hjärnan började titta fram lite försiktigt.

Idag ska jag och Zandra ut och kolla i affärer =) Ska bli skoj och träffa henne igen. =) Sen ska jag till morfar och fika lite =) De va ett tag sen jag såg han med. Får bli ändringar på de nu. Jag får nog ta och häsa på farmor snart också.

I måndags va jag åter på drillen igen =) De va otroligt roligt att se dom dansa alla danser som de övat på till konserten. Ni är allt grymma allihopa måste jag säga!!! =)

Ne, nu ska jag dra mig.... Ut i regnet och bli kall... Brrrr.....

Kommentarer
Postat av: Mamma Fock

Hej gumman! Du glömde att tala om att du fyllde 23 år idag och att du blev firad. Kramis från mamma

2009-11-26 @ 05:35:19
URL: http://fock.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0