Jetski!!!!!

09-11-01

Shit assa, redan November, helt otroligt vad fort de gar.

Igar va en sjukt rolig dag!!!! Jag vaknade upp, pratade lite med folk i sverige. De blev dock ingen traning. At lite frukost och sen bar de av. Hehe, jag skulle pa utflykt med agarna till hotellet som vi bor pa. De aker ut nastan varje lordag och aker jetski. Dom har en egen och till den har de kopt massa skojiga saker som man kan aka efter med. =) De ar val ingen ide att jag forsoker foklara allt. Jag har de ju pa bild ;)

Har ar Jetskin. Ratt sa stor for de far plats upp till tre eller fyra pers pa den =)



Forst ut ar Tony (pappan) och dottern och hennes kompis



Sen ar de min tur, tydligen maste man ha jetski korkort for att fa kora sanna har saker. Sa de va bara Tony och travis (sonen) som fick kora.



Men vem kan undga att provkora lite =P Har kommer jag bakom gasen =D



Fy tusan va roligt de va att kora, de har kommer jag latt gora om! Jag vill inte ga av heller =P



Sen va de dags for tjejerna att lagga sig pa en uppblastbar sak. Och jag skulle vara "whatcher". Se ifall de ramla av eller ville sanka farten m.m.



Och sa bar de av =)



Nar dom hade akt klart va de Travis tur att aka lite vattensnowboard. =) Med mig som whatcher saklart =D Han va riktigt grym maste jag saga. Shit, gjorde massa hoppa o grejer.





Nar Travis och tjejerna skulle ut igen sa kom jag pa att jag kan ju faktiskt sitta baklanges. Om man inte vill ha nacksparr forstas. De va mycket roligare och battre =)



Weeee



Kolla in va manga ackliga strand krabbor vi sag i en hog...



Vi sag massa coolt pelikaner ocksa. Dom ar grymt stora nar dom flyger.





De ar inte alltid altt att sitta ordentligt pa strand stolar =P



Har ar Denise. (mamma)



Kolla in de coola nybyggda huset som lag precis vid vattnet.



Vi va ute och akte hela dagen och Denise hade tagit med sig massa matsack och grejer. De va hur mysigt som helst!

Nar jag kom hem sa fick jag ga raka vagen ner till Convinience och jobba lite =P Jag hade massa kunder sa de va roligt!

Efter att vi stangt sa gick jag till Mc Donald's for forsta gangen sen jag kom till Australien. =) De va faktiskt exakt samma samk och kostnad.

Men oj, nu kommer Pappa och alla. Shit, maste dra... See ya...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0