Hemma....

09-11-23

Nu är jag hemma och resan gick jätte bra. Jag han bara komma hem, och sen va de dags för party =) Peter K hade förfest eller nedflyttningsfest. Hans föräldrar har flyttat så nu har han hela gården för sig sj. Tanken var att vi skulle till båberg påkvällen, men tiden gick så fruktansvärt fort. Så nr jag frågade om vi inte skulle åka till båberg så va klockan 00.30 Eftersom de stänger kl 01 va de ingen ide att åka dit... Jaja, bättre lycka nästa ggn. Roligt hade vi iaf =)

I går va jag och några till på bio. Äntligen fick jag se New moon. Oj vad jag har väntat på att den filmen ska komma. Bra va den också. =) Jag kommer nog se den fler ggr när den kommer ut på dvd sen.

Jag va också och träffade Zandra med familj äntligen! Oj vad roligt de va och se dom igen =D Jösses vad barnen har vuxit. Helt otroligt vad tiden rullar.... Men vet ni vad?... =) Jag ska passa dom nästa helg =D De ska bli jätte skoj!!! Jag funderar på attbaka pepperkakor med dom. De är ju ändå första avdent på söndag. Åh, de kommer bli jätte mysigt =) Jag längtar!

Nu ska jag städa min lägenhet, packa upp alla saker och shit... =P

Kramkram på er.....

Kommentarer
Postat av: Linda

hello! nu är också jag hemma =)

Kom hem igårkväll! tillbaka till skolan.. känns astråkigt, vill tillbaka till Patong :)

Vi får ses snart Malena.

2009-11-24 @ 14:15:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0