Fryser....

09-11-27

Jag vänjer mig verkligen aldrig med den här kylan, ändå säger dom att det är den varmaste November på länge eller till och med någonsin. De är nog tur de tycker jag =) Jag dricker te, varmchoklad och kaffe hela dagarna =P De är iof ganska mysigt, men när man inte här hemma så finns de aldrig filtar att mysa med. =P

Igår så hade jag ännu en jätte mysig dag =) Jag vaknade som vanligt kl 5 öch va pigg. Jag gick upp och åt frukost och satte mig vid teven ett tag. Duscha och tog fram lite av de få kläder jag har kvar i garderoben. Jag ringde och pratade med Zandra en sväng och hon hade visst planerat att åka till överby och köpa julklappar. De va ju min tanke också, så vi bestämde oss för att ses där. De va tur de, för jag behövde hjälp med paket till lilla Alice.

Vi va där en halvtimme innan de öppnar =P Jag tycker dom öppnar lite väl sent asså. De finns inget att göra innan kl är 10 här hemma i Sverige. Snacka om sömntutor =P 

Vi gick raka vägen till barnbutikerna och Nils som va med hjälpte till ganska bra att hitta julklappar =D Så de slutade med att jag fick köpt till Alice. Sen fick jag höra att min familj tydligen inte skulle byta julklappar iår. Roligt, vad gör man då på julafton? Sitter o tittar in i väggen? Jaja, de löser sig... Så där va jag klar med mina julklappar =P

Zandra hittade lite också faktiskt. När klockan blev runt halv två åkte vi och hämtade Nicole på dagis =) De va roligt att få åka med och se hur hon har de där =) De va bra länge sen jag va där nu. När vi hämtat henne åkte vi raka vägen tillbaka till överby och handlade lite mat och pepperkaksdeg som vi ska ha i helgen =)

Det kommer bli så himla skoj. Jag ska ju vara hos Nicole och Nils hela lördagen och bara busa massa =) Vi träffade Eva på överby igår också och vi bestämde att vi skulle fika en sväng hos henne när hon vaknat. Så får jag se hur dom har fått de också =) Gud va roligt =D *längtar*

Frammåt kvällen igår så träffade jag Linda och Peter E. Vi satte oss på Italia och åt mycket god mat och tjötade en del. Jag fick till och med en present. =) Va snälla ni är! Och när vi skulle gå så bjöd dom mig på maten. Härre gud, jag kände mig gott omhändertagen =) Ni är för goa =D Mikael (Lindas) kom en sväng och sa hej också. De va länge sen.

Så med andra ord så hade jag en super bra dag igår med! Jag har änna vant mig vid att vara ledig nu =) De är riktigt trevligt. Bara träffa alla man tycker om och prata om allt. Och framförallt mysa i juletider. =)

Idag ska jag nog till överby igen fast med Linda =) Mysa lite till.... Och ikväll är de innebandy igen =) De ska bli riktigt skoj. Och sen raka vägen till Zandra och Johan för att sova där inatt.

Ha en bra helg allihopa!!! För de tänker jag ha =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Bidde inget Överby, men det får vi ordna snart istället =) kram

2009-11-28 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0