Sjuk, sjuk, sjuk....

09-12-16

Nu har jag varit sjuk i en vecka. Jag började få ont i halsen förra tisdagen och på fredagen efter en hetsig dag på jobbet bröt de ut. I lördags blev de värre och i söndags va de allra värst. Men även om det är onsdag nu så känner jag mig inte riktigt bra än. Jag har precis bestämt mig att jag kommer tillbaka till jobbet på fredag. För säkerhets skull. Jag vill inte att det ska bli värre... Dessutom så har jag inte samlat ihop alla krafter till att börja jobba än tiror jag. Men jag har ju fått äta myckedt lussekatter iaf =) Jag har vräkt i mig en hel del varje dag ända sens jag började bli sjuk. Även innan jag blev sjuk... =) Det är Såååååå gott!!!

De som jag har gjort i en vecka då... Jag har spelat spel, varvat super mario bros 3, gått till affären och handlat lussekatter =), kollat på film, sovit MASSOR! m.m. Typ nada... Tråkigt o vara sjuk...

Men nu planerar jag att bli frisk iaf, så på fredag ska jag äta julmat med vännerna. Förmodligen bara kolla på bandyn på fredag. Om jag ens åker dit. På lördag ska jag på glögg kväll och på söndag ska jag jobba på flygplatsen. =)

En stor nyhet somhar hänt nu igår och idag! Det SNÖAR!!!!! =) Gud va roligt!!!!!! Om ett par dagar när jag har lite mer styrka i kroppen så ska jag ut och busa lite i snön... Hoppas bara att den finns kvar då =) Men vad fint de ser ut nu ute. Helt vitt! Hoppas verkligen att de liggar kvar och kommer mer till julafton! Det va länge sen jag hade en så stor julkänsla som jag har iår. De är nog mycket tack vare mina vänner som vill baka så mycket julbak. De känns som om de hinns med lite mer iår än vad jag hunnit med andra år. Jag har ett rätt bra schema på jobbet nu också, för att få tid till annat. Och såklart snön som har kommit nu. Det är så pricken över it. =) Perfekt!!! =D

Ut o rulla er i snön nu! Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0