Shit va tiden går....

09-12-09

Gud va tiden går fort när man har roligt =)

Jag har inte bloggat på över en vecka nu ju.... De som jag har gjort är att spela innebandy, partat i thn, varit på tomteparad i brålanda, varit på liseberg =D

Liseberg va hur mysigt som helst!!! Familjen Karlsson va med. Nicole och Nils, Johan och Zandra och Peter. Jag kan inte inte sluta säga de men dom ungarna asså. Nicole är världens smartaste och Nils är världens gladaste. Så himla grymma!!!

Sen har jag ju jobbat också... =) Än så länge har det bara gått bra måste jag säga. Jag har till och med på beröm för de jag gör =)

Jag har bakat massa också ja... Lussekatter och pepparkakor.... Men de kanske jag redan har sagt? =P

Sen har vi fixat ett lussebandy lag till på lördag =) Så nu ska de spelas så de står härliga till! =)

Ne, jag har så mycket att berätta så jag orkar inte ta allt noga =P Föresten, jag va ju på Ikea med mamma igår också... De enda jag köpta till mig va galjar =P

Jaja, jag får nog försöka skriva oftare istället så jag kan få med detaljerna också =P

Ha en bra kväll, jag ska träffa Linda och Peter E idag =) Weho!

Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0