Mellan två jobb...

09-12-01

Idag är de december och kylan har kommit smygandes...

I helgen blev de barn passning och julbak. Jag passade Nils och Nicole från fredag till lördag kväll, vilket va super kul. Jag fick även hjälp på lördagen av Peter =) De va snällt av han måste jag säga. Vi bakade pepparkakor och fikade hos Eva och Ingvar och åt lördagsgodis. =) Vilka grymma barn asså... Smartare får man ju leta efter.

När Zandra och Johan kom hem åkte jag till Julöia för att träffa henne och tjejerna lite... Jag kände konstigt nog inte för att parta den kvällen, vilket va planerat, men jag kände för att köra. Så de blev en vända till thn iaf. =)
När jag kom till Julia så fick jag en present =) O inte vilken som helst, utan en super fin klänning och grymma örhängen till! Fy va grym du är Julia som hittar sånna fräcka kläder till mig =) Jag är SÅÅÅÅÅÅ nöjd verkligen!!! =D

I söndags så åkte jag hem till Robin och Ida och bakade massa. Jag menar verkligen MASSA! Haha... Först en sats med saffranlussekatter, sen två satser med pepparkakor. Efter de en sats med lussekatter utan saffran och till sist en stor plåt med snickers. =) När allt de va klart va de bara att äta =) Fy va gott!!! Men man rullade nästan hem efter de =P

I går va min sista lediga dag innan allt jobb skulle börja... Jag åkte till Ronnum och åt frukost med personalen. Hämtade mitt schema och påväg ut till bilen ringer flygplatsen och frågar om jag vill jobba med bums =)
Självklart svara jag och åkte dit... Så mycket till min sista lediga dag =) Men va skoj att dom ringde tycker jag =) De är så roligt att jobba där! Så jag skulle jobba tisdag också =)

Så nu har jag jobbat på både Ronnum och flygplatsen idag =) Men inte är jag trött ändå... =P Men sova måste jag ju ändå... O de är nog dags nu... Ha de gott allihopa....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0