Zzzz...

09-08-24

Åh vad trött man kan vara ibland. Jag tycker alltid att jag är trött på måndagar. Spelar ingeroll vad jag har gjort innan. Jag är nog som katten gustav. Jag gillar inte måndagar. =P

Idag har jag jobbat och jobbat. Efter jobbet åkte jag och Martina till Bergahästen och bokade en privatlektion. =) De ska faktiskt bli roligt. Får se om jag kan få sluta tidigare på fredag på jobbet bara. Annars kan de bli jobbigt :P

Snart så kommer Martina och hämtar mig igen för vi ska till drillen. För ovanlighetens skull så har vi blivit utkörda ifrån skolan så vi måste åka in till stan och träna. Tycker de är riktigt dålig stil. Vad ska ni åt våra träningstider för? JÄMNT!

Ne, nu blir de vila en stund innan jag ska iväg... God eftermiddag allesammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0