Yeah...

09-08-22

Nu ska ni får höra vad jag gjorde igår. Shit säger jag bara. Jag får nog ta den från början.

Jag skulle som sagt på förfest i brålanda. Jag va väl inte direkt sugen på att dricka men tänkte att de är väl värt ett försök iaf =P Allt blev handlat och vi kom fram till Maddes lägenhet. Oj vilket lägenhet, så himla fin. Otroligt snyggt inrett också.
Till förfesten kom det en del folk. Några jag träffat innan och några jag aldrig sett. Men de va inte svårt att lära känna dom direkt. Trevliga tjejer måste jag säga! Killarna har jag ju som sagt träffat innan o ni är också trevliga. Men de va bara vi tjejer som åkte till Granbacka senare på kvällen.

När klockan blev runt 22 så insåg vi att klockan har rusat, så de va bara att packa allt som skulle med o sen åka.
Men de va visst inte så bara =P Stackars S..., Hon klarade inte riktigt hela resan. Men hon kom hem iaf, så de va skönt.

Vid 22.45 kom vi in på den så kallade folkparken. Kul att dom fortfarande har igång några måste jag säga.
Men de blev inte så mycket längre än att vi precis kom in. För det va en tjej som va med mig hela kvällen och som också fick mig att åka till Granbacka som kände i stort sett 90% av alla som va där inne. =P Där blev hon fast och jag fick helt enkelt ta för mig av vad som fanns. Efter den första pausen hamnade jag på dansgolvet. O hej va de gick. Va roligt att träffa så mycket folk som faktiskt kan dansa. Från början, till slut, så hade jag duktiga danspartners. De va helt enkelt bara att följa med =D

Men nu kommer vi till de allra roligaste, Jag dansade med en man som uppenbarligen har dansat förut. De gick klockrent, o helt plötsligt... Jag fattade inte vad som hände förens jag insåg att jag landade på hans fötter. Jag hade gjort en volt. Fattar ni?. Jag som bara kan vanlig bugg och inte har gjort sånt avancerat förut. En volt... Han bara slängde runt mig som om de vore en enkel vanlig rörelse som man gör varje dag. Jag säger bara de, så himla ROLIGT!

Och sen dansade jag med ett par som va där, som till o med jag känner. De va länge sen! De va jätte roligt!

Med andra ord, jag hade en otroligt trevlig kväll igår. Jag har träffat mycket trevligt folk! Tack Julia som tog med mig på detta. Jag är glad att vi har blivit vänner! Ses ikväll.

Ikväll blir de party hos en vän som har byggt en riktigt fin trappa upp till huset. See you all tonight!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Åh, fan vad det värkar ha varit drag igår=)

Blir lite smått avundsjuk, hehe!

Så, det blir utgång i kväll igen, najs=)

Ha det underbart!

Kram

2009-08-22 @ 12:40:25
URL: http://zockervadd.blogg.se/
Postat av: Julia

Jag är jätte glad att vi blivit vänner oxå Malena :D

2009-08-22 @ 12:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0