Pigg, glad, trött...

09-08-27

De är ungefär så mina dagar ser ut nu. pigg första timmen på jobbet. Glad så fort jag tänker på att jag ska får träffa syster snart. Men tröttheten tar nästan övertaget helt snart. De är inte så uppiggande att jobba frukost vecka ut och vecka in. Jag skulle faktiskt vilja gära ngt annat snart.

Idag har jag , förutom jobbat, varit och hämtat ridbyxor hos en nära vän. =) Tur att vi ser näst intilllika dana ut kroppsmässigt. Så vi kan låna varandras kläder när de behövs =)

Ikväll händer inte mö. Jag ska väl lägga mig tidigt för ovanlighetens skull =P Ska upp extra tidigt imorn. 4 kanske. Mycket att förbereda på morgonen på jobbet.

Sen bär de ju av till stallet vid 13.30 tiden imorn också ;) Ska bli sköj. Efter de blir de party!!!! De är fördelsedags kalas =) Bowling och middag. Jag ska till och med bli hämtad och lämnad vid dörren =D De är ju de bästa. Vilken tjej som anordnar! Längtar med andra ord tills efter jobbet imorn.

Sov gött, all of you...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0