Möten..

09-08-26

Möte, möte, möte....

Idag har jag jobbat som vanligt, gått upp halv fem och varit på jobbet till 17.00 För kl 15 och framåt hade vi personalmöte. De var lite på tiden faktiskt, eftersom detta va första mötet sedan vi öppnade i januari =P De gick bra måste jag säga. Vi fick sagt en del =)

Så nu är jag hemma igen och redo för mitt andra möte :P Den här gången med Drillen. Jag missade dock våran springtur idag, men de får väl gå. Annars händer de inte så mycket mer idag heller. Kommer förmodligen att lägga mig så fort jag kommer hem igen.

Jag går mest och längtar på att min ledighet ska börja och att jag kommer iväg till Australien =D

Nu pratade visst några vänner att åka skidor i österrike vecka 8 också. Hur ska jag ha råd med de? De hade verkligen varit sketa sköj, men är de ingen som vill åka lite närmare och inte betala så mycket. Känns lite knapert för mig med 8000:- exkl liftkort. =P Jaja, vi får se. Måste tydligen anmäla mig senast imorn eller nått.

Förresten, jag ska rida på fredag =P Haha, kan ni tänka er. Privatlektion o allt, tihi. De ska faktiskt bli roligt. Hoppas jag lär mig lite nu, så jag är proffs när jag kommer ner till australien, så jag kan visa dom hur man verkligen rider ;P

hej svejs...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0