I love Fridays....

09-08-28

Är de inte skönt med fredagar, när man vet att man inte ska jobba lördag och söndag?!... Dessutom att det bara händer roliga saker =)

Idag har jag jobbat, va upp vid 4 för att hinna med allt på morgonen på jobbet. Skulle ju sluta tidigt också eftersom jag har varit och ridit nu.
På tal om ridning, av den erfaranheten jag har av att ha suttit på en häst typ 10 ggr och ridigt en av dessa ggr, så hade jag fått för mig att det var lättare att rida än vad det var idag =P
Visserligen kan man ju få lite smått bongstyriga hästar, som t ex inte är så gamla än, vilket gör att de inte ridit in sig ordentligt. Med andra ord ,så va min häst idag. Det va roligt, men jag är nog lite besviken på mig själv att jag inte klarade mer än vad jag gjorde.
En sak uppstod som inte va så himla rolig. Jag insåg att jag är allergiskt för hästar. =( Jag nös o nös o nös o nös. Näsan rann och ögonen blev röda. Trots de gick de ändå rätt så bra den tiden jag red. Men när jag kom hem blev de inte bättre. De kliar och rinner ännu mer och jag blev nästan lite tjock i halsen. Så de va den fösta och sista lektionen verkar de som. Väldigt tråkigt tycker jag.

Nu ska jag hitta något att ha på mig för kvällen när de ska bowlas och ätas och partas =) Ska bli riktigt roligt. Får se om de blir några mer volter denna gången ;) Ha en bra party kväll...

"Huch i ruch"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0