Födelsedag!

09-08-30

Idag fyller min mamma år. Grattis på födelsedagen mamma.. Tack för middagen igår. Super gött verkligen.
Vi åt fisk till varmrätt och en jätte god efterrätt med frukter och choklad värmd i ugnen. Sen hade vi grädde och sia glass till de. åh vad gott! Prova de vettja...
Min systerdotter bara växer o växer. Hon är så söt. Jag ska se om jag kan lägga in en bild på henne så ska ni få se vilken gullig en. Hon va med o firade mamma igår.

Igår kväll åkte jag till Zandra. Vi hyrde en film och köpte gott godis. De va precis vad jag behövde kände jag. Vi va även ute o gick med hundarna också en sväng. I regnet =P

Imorse va jag och åt frukost hos Robin o Ida. Med dom och Mikael + hundar =) De va gottit. Frukost måste va de bästa målet på dagen. Det finns så mycket gott att välja på =) Efter vi hade fått i oss de goda äggmackorna så åkte vi och fixa lite med Mikaels båt. I med båten, för att ta upp den igen på en annan släpkärra =P De gick smidigt och bra. Min bil va duktig =)

Åh, haha.. När jag åkte hem igen framåt 13 tiden åkte jag förbi en gammal kompis till mig. Jag va ju bara tvungen att stanna och fråga om jag kunde ge skjuts. Vi bor nästan grannar så de va ju ändå på vägen. De va ett tag sen vi sågs. Trevligt att se dig igen, även om de va en snabbis =P Kan bli lite långtråkigt att gå hem bakis ifrån stan. ;)

Ne nu ska jag fortsätta städa och packa till min långresa =D Kramliekram på er...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0